برگزیده ها
بهره‌برداری از 100 پروژه بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در مازندران

مازندمجلس:نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری 100 پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

مازندمجلس:قاسم احمدی‌لاشکی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه آزاد راه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران، به زیرساخت‌های صورت گرفته در زمینه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و اظهار کرد: اقدامات زیرساختی بهداشتی و درمانی بسیار خوبی در حوزه انتخابیه انجام شد که در همین راستا وزیر بهداشت و درمان روز 19 مرداد امسال به نوشهر و چالوس سفر خواهد کرد و با حضور وی علاوه بر افتتاح مرکز درمان بستر مرزن‌آباد، تعداد 100 پروژه بهداشتی و درمانی دیگر در سراسر استان مازندران نیز به صورت ویدئو کنفرانسی توسط وزیر کشور افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از روند پیشرفت کار پروژه آزادراه تهران ـ شمال، افزود: طی سال‌های اخیر در جریان احداث پروژه آزادراه تهران ـ شمال و بروز حوادث ناخواسته در حین کار، تعداد 6 تن از هم‌وطنان ما و دو تن از نیروی کار چینی جان خود را از دست دادند و این نشان می‌دهد که کار احداث این آزادراه به این آسانی‌ها نیست و سختی‌ها و مخاطرات خودش را دارد.

این مسؤول تصریح کرد: برای تکمیل اَبَرپروژه آزادراه تهران  ـ شمال ماهانه 100 میلیارد تومان هزینه می‌شود و دولت با جدیت پیشرفت فیزیکی کار را دنبال می‌کند.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه در حال حاضر چهار پیمانکار در چهار نقطه این آزادراه مشغول به کار هستند، تصریح کرد: برای احداث قطعه سه این پروژه به دنبال سرمایه‌گذاران هستیم تا کار آغاز شود.

وی درباره اهمیت احداث آزادراه تهران- شمال، یادآور شد: ترافیک سنگین و یک‌طرفه شدن‌های جاده برای مردم مرزن‌آباد و حومه بسیار آزاردهنده است و بنابراین با تکمیل و بهره‌برداری از این اَبَرپروژه بسیاری از این مشکلات حل خواهند شد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: راه محور توسعه است و سبب پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و... در هر منطقه می‌شود.

نماینده مجلس - احمدی لاشکی - مازندمجلس - آزادراه تهران شمال