برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: راهنمای انتخاب رشته برای همه داوطلبان داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی منتشر شده و برای داوطلبان گروه علوم تجربی نیز تا ساعت ۲۴ امروز منتشر خواهد شد.

مازندمجلس:

راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری منتشر شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،براساس اعلام حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش، داوطلبان مجاز کنکور ۹۶ از پنجشنبه ۱۹ مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، انتخاب رشته کنند.

وی درباره انتشار راهنمای انتخاب رشته مجازی برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی، تصریح کرد: راهنمای انتخاب رشته برای همه داوطلبان داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی منتشر شده و برای داوطلبان گروه علوم تجربی نیز تا ساعت ۲۴ امروز منتشر خواهد شد.

گفتنی است نرم افزار انتخاب رشته مجازی به داوطلبان این امکان را می‌دهد که وضع خود را با داوطلب مشابه آزمون پارسال مقایسه و امکان قبولی در رشته‌های تحصیلی را مشاهده کند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته علاوه بر اینکه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت است؛ از روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۹۶ در تمامی باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع شده است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش، نسبت به خرید کارت اعتباری راهنمای انتخاب رشته مجازی سال 1396 اقدام کنند.

داوطلبان راهنمای مجازی منتشر انسانی زبان‌های خارجی امکان ریاضی گروه‌های مرداد توانند مراجعه آزمون آزمایشی