برگزیده ها
عملكرد مديريت ارشد استان از ديد اكثريت حاميان دولت ضعيف بود

اختصاصی مازندمجلس: قربانی با اشاره به علاقه مردم آمل به رئیس جمهور، افزود: با آنکه اصلاح طلبان حاميان اصلی دكتر روحانی بودند اما بدنبال سهم خواهی نيستند، اما از طرفی استفاده از نيروهای توانمند و شايسته وحامی دولت وعدم استفاده از فرصت طلبان حداقل انتظار اصلاح طلبان می‌باشد

اختصاصی مازندمجلس: گروه رسانه‌ای موثق که در انتخابات اخیر مسئولت تبلیغات و رسانه ستاد روحانی در مازندران را بر عهده داشته است، اینک در پساانتخابات در نظر دارد در راستای انعکاس نظرات مسئولین ستاد‌ها و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت‌و‌گوهای خود با مسئولین ستادهای روحانی را منتشر سازد.

رضاعلی قربانی ریاست ستاد دکتر روحانی در شهرستان آمل را برعهده داشت. قربانی همچنین دبير شورای سياست گذاری اصلاح طلبان آمل نیز هست.

مصاحبه پایگاه خبری مازندمجلس با وی در ادامه می‌آید:

قرباني رئيس ستاد دكتر روحانی در شهرستان آمل در گفت‌وگو با پایگاه خبری مازندمجلس گفت: پيام مردم مازندران در انتخابات، ابتدا حمايت از دولت دكتر روحانی در انتخاب مشی اعتدال وعقلانيت در شرايط پيچيده منطقه و پيروی از آيت اله هاشمی رفسنجانی و رئيس دولت اصلاحات و تغيير مديران غير همسو است.

دبير شورای سياست گذاری اصلاح طلبان آمل با ضعیف خواندن عملکرد مدیریت ارشد استان، افزود: عملكرد مديريت ارشد در سطح استان از ديد اكثريت قاطع حاميان دولت خصوصا رای دهندگان ضعيف بوده که با استفاده از مديران ناكارا و دلبسته به دولت قبلی موجبات نارضايتی مردم را فراهم كرده‌اند.

قربانی با اشاره به وضعیت عجیب شهرستان آمل، تصریح کرد: آمل شهری بود كه در ایام انتخابات فرماندار نداشت وتوسط سرپرست اداره می‌شد!

رئیس ستاد روحانی با اشاره به عملکرد خوب ستاد در استان، افزود: قطعا ستادهای انتخاباتی در سطح استان و در راس آن مهندس نريمان، عملكردی عالی داشته و موفقيت آن مافوق تصور نظر سنجی‌ها بود.

 قربانی با اشاره به علاقه مردم آمل به رئیس جمهور، افزود: با آنکه اصلاح طلبان حاميان اصلی دكتر روحانی بودند اما بدنبال سهم خواهی نيستند، اما از طرفی استفاده از نيروهای توانمند و شايسته وحامی دولت وعدم استفاده از فرصت طلبان حداقل انتظار اصلاح طلبان می‌باشد.

رئیس ستاد شهرستان آمل پیرامون ویژگی‌های استاندار مناسب، گفت: استاندار مازندران بايد شاخص‌هايی چون اصلاح طلبی، پاكدستی، سابقه مديريت در استانداری، قدرت فراهم نمودن وفاق در بين حاميان دولت را داشته باشد.

قربانی در انتها افزود: عدم توجه به مطالبات مردم موجب ياس و نااميدی و در نتيجه شرايط در ١٤٠٠برای  بازگشت  شعار عوام فريبانه فراهم خواهد شد.

رضاعلی قربانی قربانی رئیس ستاد آمل ستاد دکتر روحانی در آمل اخبار ستاد روحانی ستاد روحانی در مازندران رئیس ستاد روحانی در آمل