برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی انتظامی در پی خبر اسارت و شهادت مقتدرانه شهید مدافع حرم "محسن حججی"، گفت: این روزها شاهدیم که مدافعان حرم تا کیلومترها دورتر از خاک وطن، در میدان مبارزه حاضر می‌شوند تا سایه چتر امنیت و آسایش همواره بر سر ما مستدام باشد؛ تا دین‌مان پا برجا مانده و ناموس‌مان حفظ شود. خوشا به حال و سعادت محسن حججی که کبوتر سعادت بر شانه‌هایش نشست و ره صد ساله ر ا یک شبه پیمود.

مازندمجلس: پس از رسانه‌ای شدن خبر اسارت و شهادت مقتدرانه شهید مدافع حرم "محسن حججی"، فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک، تسلیت و تعزیت به خانواده شهید با اقتدار که بار دیگر حادثه کربلا و یاد امام مظلومان حسین (ع) را زنده کرد، گفت: تصویر چشمان پر صلابت این مرد میدان های عمل که نشان از ایمان، عقیده و باورهای قلبی دارد تا ابد در قاب نگاه همگان باقی می‌ماند.
 
سردار حسین اشتری با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان، مفت از دست‌شان برود»، گفت: خوشا به حال و سعادت محسن حججی که کبوتر سعادت بر شانه هایش نشست و ره صد ساله ر ا یک شبه پیمود.
 
فرمانده ناجا تصریح کرد: بی‌شک نحوه دهشتناک شهادت "محسن حججی" نشان از سبعیت دد منشانی دارد که به دنبال گسستن تار و پود انسانیت هستند؛ همان‌هایی که دین را نشانه گرفته و تیشه به ریشه اعتقادات می‌زنند.
 
وی یاد آور شد: بی شک شهدا علاوه بر مقامات رفیع معنوی، مشعل‌دار پیروزی، آزادی و استقلال ملت هستند؛ همان هدایت کنندگانی که تا همیشه بر تارک تاریخ می درخشند.
 
اشتری با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند «با اتمام جنگ هشت ساله تحمیلی، درهای شهادت بسته نیست»، گفت: این روز ها شاهدیم که مدافعان حرم تا کیلومتر ها دور تر از خاک وطن، در میدان مبارزه حاضر می شوند تا سایه چتر امنیت و آسایش همواره بر سر ما مستدام باشد؛ تا دین‌مان پا برجا مانده و ناموس‌مان حفظ شود.
 
بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به جان فشانی های همه تامین کنندگان نظم و امنیت در داخل کشور، مرز ها و حتی فراسوی مرز ها گفت: نیروی انتظامی نیز هم قدم با سایر نیروهای نظامی، برای حفظ و ارتقاء امنیت در داخل و مرز های کشور تلاش می کند و  همواره قدردان زحمات عزیزان مدافع حرم در فراسوی مرزها بوده و هستیم.
 
وی با تاکید بر این که شهادت، همیشه با ارزش بوده و فداکاری در راه خدا، کاری عظیم و ارجمند است؛ افزود: به طور قطع و یقین هر چه که  داریم به برکت جان‌فشانی‌ها و فداکاری ها و روحیه‌ شهادت‌طلبانه شهدا است.
 
وی افزود: هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه سربلند است و سربلندی و سرافرازی این روزهای ایران اسلامی در جزیره بی‌ثبات ناامنی منطقه نیز ناشی از همین مفهوم پر نغز است.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که وقتی شاهد صبر،  استقامت و روحیه بالای خانواده شهید هستیم، تمام وجود انسان، احساس لذت می‌کند، گفت: بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌قدر قرار دارند.
شهادت امنیت انتظامی نیروی همیشه همواره فراسوی افزود شهیدان اشاره فداکاری هستیم  فرمانده خانواده مدافع میدان تاکید فرمانده سعادت هستند؛