برگزیده ها
استانداری مازندران در عزل و نصب‌ها اقتدار لازم را نداشت

اختصاصی مازندمجلس: بطور کلی هر کار تیمی بدون ایراد نیست و انتقادات از ستاد را نباید بدون دلیل دانست اما پیش از شروع رسمی تبلیغات، مازندران بدلیل ضعف عملکرد نماینده دولت در استان، جزو استان‌های شکست خورده تلقی می‌شد اما پس از انتخابات آرای بالای 60% نشانگر این بود که ستادها بودند که با ایجاد موج انتخاباتی در شهرها به پیروزی دکتر روحانی کمک کردند

اختصاصی مازندمجلس: گروه رسانه‌ای موثق که در انتخابات اخیر مسئولت تبلیغات و رسانه ستاد روحانی در مازندران را بر عهده داشته است، اینک در پساانتخابات در نظر دارد در راستای انعکاس نظرات مسئولین ستاد‌ها و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت‌و‌گوهای خود با مسئولین ستادهای روحانی را منتشر سازد.

سعید معینی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان قائمشهر است. تحصیلات معینی کارشناس ارشد شیمی آلی است و در حال حاضر دبیر آموزش و پرورش است.

مصاحبه پایگاه خبری مازندمجلس با وی در ادامه می‌آید:

معینی رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه همواره دغدغه مردم اقتصاد است، به خبرنگار مازندمجلس گفت: با آنکه دولت در کنترل تورم بسیار موفق بوده است، اما تیم اقتصادی ازنگاه مردم عملکرد قوی نداشت با این حال حمایت خوبی از دولت در انتخابات صورت گرفت. زیرا در چهار سال اول اولویت دولت دیپلماسی خارجی بود که موفق عمل کرده است و نگاه مردم در دولت چهار ساله دوم عملکرد بهتر در حوزه سیاست داخلی و اقتصاد می‌باشد.

رئیس ستاد روحانی در قائمشهر با اشاره به اینکه عملکرد استانداری را باید کارشناسانه بررسی نمود، افزود: برای بررسی کارشناسانه عملکرد استانداری باید آمار و اطلاعات ریز و دقیقی را در اختیار داشت اما آنچه مشخص است این است که استانداری در عزل و نصب‌ها اقتدار لازم را نداشته و این ضعف را می‌توان علاوه بر نفر اول استانداری، به معاون سیاسی امنیتی نیز نسبت داد.

سعید معینی پیرامون فعالیت‌های ستاد دکتر روحانی در استان مازندران گفت: بطور کلی هر کار تیمی بدون ایراد نیست و انتقادات از ستاد را نباید بدون دلیل دانست اما پیش از شروع رسمی تبلیغات، مازندران بدلیل ضعف عملکرد نماینده دولت در استان، جزو استان‌های شکست خورده تلقی می‌شد اما پس از انتخابات آرای بالای 60% نشانگر این بود که ستادها بودند که با ایجاد موج انتخاباتی در شهرها به پیروزی دکتر روحانی کمک کردند.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: اگر دولت در روند کابینه و انتصابات همانند دور اول عمل نمایید این قول را از الان می‌توان داد که اصولگریان پیروز انتخابات 1400 خواهند بود چون مردم از طریق تفکر اصلاح طلبی در انتخابات به ایشان رای دادند و عملا رای ایشان رای اصلاح طلبانه بود.

وی با بیان اینکه اگر نگاه مردم تامین نشود مطمئن شکست دامن اصلاح طلبان را خواهد گرفت، گفت: ستادهای اصولگریان معتدل برای سهم خواهی زده شد اما آنها فقط در حد نام بودند.

سعید معینی در پایان اخلاق مدار بودن را مهم‌ترین شاخصه استاندار مطلوب شمرد و گفت: استاندار آینده مازندران باید اصلاح طلب باشد، ارتباط قوی با پایتخت داشته باشد و مهم‌تر از همه پاکدست باشد.

سعید معینی ستاد روحانی ستاد روحانی در مازندران ستاد روحانی در قائمشهر روحانی در مازندران