برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- خودرو سواری پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و ورود به شانه خاکی کنار جاده، به حالت نیمه واژگون قرار گرفت.

مازندمجلس:

پراید در آزادگان نیمه واژگون شدبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودرو‌های عبوری، بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی ایستگاه ۸۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۸:۴۵ روز گذشته به بزرگراه آزادگان (مسیر شرق به غرب)، ورودی بلوار الغدیر اعزام شدند.

یوسف رستمی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از ورود به شانه خاکی کنار جاده به حالت نیمه واژگون قرار گرفت.

وی با بیان اینکه براثر این حادثه خودرو پراید دچار نشتی بنزین شده بود، اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به راننده ۳۰ ساله خودرو سواری آسیبی نرسید و وی قبل از رسیدن نیرو‌های آتش نشانی از داخل وسیله نقلیه خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کرده و پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، نشتی بنزین وسیله نقلیه را با استفاده از تجهیزات مخصوص رفع کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی در پایان، خودرو سواری را با کمک جرثقیل به سطح جاده انتقال دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

 

حادثه نشانی خودرو سواری پراید نیرو‌های نقلیه وسیله بنزین رستمی آزادگان واژگون بزرگراه فرمانده نشانان