برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - تسنیم نوشت:وزیر پیشنهادی کشور گفت: خود را فرزند مجلس می‌دانم و انشاءالله نمایندگان به من رای اعتماد خواهند داد.

مازندمجلس:عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی کشور برای کابینه دوازدهم در گفت‌و‌گویی با اشاره به دیدار خود با نمایندگان مجلس، گفت: بنده سه روز است که در خدمت نمایندگان مجلس هستم، چه در کمیسیون‌های مختلف و چه در دیدارهای فردی سوالاتی که نمایندگان ملت داشتند را پاسخ دادم.

وی افزود: جلسات کاملا کارشناسی و دلسوزانه است، ما وظیفه خود می‌دانیم پاسخگو باشیم و خدا را شکر می‌کنیم که در جمهوری اسلامی ایران هم پرسشگری و هم پاسخگویی است و همه باید به این مسئله تن بدهیم.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا از مجلس رای اعتماد خواهید گرفت؟ تصریح کرد: بنده چندین بار از مجلس رای اعتماد گرفتم و این برای چهارمین بار خواهد بود که این امر رخ می‌دهد، فرزند مجلس هستم و انشاءالله نمانیدگان اعتماد خواهند کرد.

تعهد وزیر دفاع به نمایندگان

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه اغلب نمایندگان از برنامه‌هایم حمایت کردند، گفت: متعهد به برقراری امنیت مرزها شدم.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به حضور خود در مجلس برای تشریح برنامه‌هایش در این وزارتخانه گفت: از صبح امروز در 4 کمیسیون و یک فراکسیون مجلس حضور یافته و به تشریح برنامه‌های خودم پرداختم.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر برنامه‌هایی که از سوی وزارتخانه ارائه می‌شود، به مردم ارتباط پیدا می‌کند و این برنامه‌ها نیز به وزارت دفاع مربوط می‌شود، ادامه داد: در همین راستا، بنده امروز در کمیسیون‌های انرژی، صنایع، آموزش، اجتماعی و فراکسیون غرب کشور حضور پیدا کردم و دغدغه‌های نمایندگان را شنیدم.

وزیر پیشنهادی دفاع، با بیان اینکه غالب نمایندگان معتقد به پشتیبانی و حمایت از وزارت دفاع بودند، افزود: نمایندگان از برنامه‌های که بنده ارائه کردم، غالباً حمایت کردند.

امیر حاتمی به حضور خود در فراکسیون غرب کشور نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه بنده مدتی در غرب کشور مشغول به خدمت بودم، در این فراکسیون حضور یافتم و نقطه نظرات نمایندگان عضو این فراکسیون را دریافت کردم.

وی با بیان اینکه استان‌های مرزی رابطه خاصی با وزارت دفاع دارند، اظهار داشت: در جلساتی که با نمایندگان داشتم متعهد به برقراری امنیت در مرزها شدم و از آنها نیز خواستم در این راه به وزارت دفاع کمک کنند.

2929

نمایندگان فراکسیون پیشنهادی اینکه وزارت حمایت اعتماد اشاره وزارتخانه تشریح امروز رای اعتماد ارائه پشتیبانی برنامه‌های برقراری کمیسیون‌های فرزند رحمانی‌فضلی افزود متعهد مرزها امنیت حاتمی