برگزیده ها

مازندمجلس: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از برنامه پیشنهادی دولت گفت که در این برنامه به صورت واضح چگونگی اجرای برنامه‌های دولت براساس سند چشم انداز، قانون اساسی و اجرای قوانین دائمی نیامده است.

مازندمجلس: محسن کوهکن به عنوان مخالف برنامه پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) گفت: برنامه ارائه شده خط مشی دولت است که در آن اشاره ای به اسلام انقلابی نشده است. قطعا باید برنامه‌ها در چارچوب عقلانیت و انقلابی و اسلامی بودن پیش رود.
 
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در برنامه پیشنهادی به حقوق شهروندی اشاره کرده است گفت: حقوق شهروندی سیطره گسترده‌ای دارد و شامل اصول 28، 29 و 8 قانون اساسی ناظر بر تامین حق مسکن و تامین اجتماعی و حق بیان انتقادات و امر به معروف و نهی از منکر می شود. سوال این است که در کجای این برنامه به موضوع دفاع از حقوق امر به معروف و نهی از منکر و منتقدان اشاره شده است؟
 
این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه در این برنامه تنها اشاراتی به برخی مشکلات شده است، گفت: مشکلاتی همچون حوزه آموزش و پرورش به کالبدشکافی نیاز دارد که انتظار می‌رفت دولت برنامه دقیق‌تر و جزئی‌تری برای آن معرفی کند.
 
کوهکن در پایان گفت: دولت در برنامه ارائه شده صحبت از چگونگی حرکت براساس سند چشم انداز، قانون اساسی و اجرای قوانین دائمی نکرده است؛ موضوعی که مغفول مانده است.
برنامه اشاره قانون اساسی تامین معروف شهروندی انقلابی دوازدهم پیشنهادی ارائه کوهکن اینکه