برگزیده ها
کارنامه برخی مدیران استانی بهترین گواه عدم شایستگی آنان است

اختصاصی مازندمجلس: مازندران با توجه به جمعیت، نخبگان سیاسی و اجتماعی و علمی، استعدادها و ظرفیت اقتصادی و همچنین موقعیت سوق الجیشی همواره مورد توجه دولت‌ها در بهره برداری بوده است. لکن در ازای ارائه این خدمات به کشور، هرگز با نگاه ملی در اختصاص بودجه و برنامه ریزی کلان دیده نشده است. لذا استان مازندران نیازمند یک استاندار شناخته شده در سطح ملی، با روابط گسترده با هیات دولت و با شناخت کافی از استعداد و نیازمندی‌های استان است

اختصاصی مازندمجلس: گروه رسانه‌ای موثق که در انتخابات اخیر مسئولت تبلیغات و رسانه ستاد روحانی در مازندران را بر عهده داشته است، اینک در پساانتخابات در نظر دارد در راستای انعکاس نظرات مسئولین ستاد‌ها و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت‌و‌گوهای خود با مسئولین ستادهای روحانی را منتشر سازد.

سید محمد حسینی سارزی رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان سیمرغ و دبیر شورای سیاستگذاری اطلاح طلبان این شهرستان است.

مصاحبه پایگاه خبری مازندمجلس با وی در ادامه می‌آید:

رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان سیمرغ در گفت و گو با پایگاه خبری مازندمجلس پیرامون پیام رای مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری بر اساس شعارها و وعده‌های مطرح شده در زمان تبلیغات است. انتظار مردم از دکتر روحانی بر اساس وعده‌ها گشایش اقتصادی و از میان رفتن رکود، حفظ تورم در سطح موجود، روابط سازنده با دنیای خارج، ایجاد فضای باز سیاسی در داخل، رفع حصر محصورین، جلوگیری از گسترش خود اجتهادی در مسئولین استانی و پیاده سازی واقعی قانون اساسی است.

حسینی با اشاره به عملکرد استانداری مازندران در طول دولت یازدهم، گفت: عملکرد استانداری و مدیران استان را فارغ از خطی مشی سیاسی -که البته همواره مورد اعتراض حامیان دولت بوده است - باید بر اساس شایستگی و استعداد مدیریتی ایشان سنجید. همگان بر این باورند که بخش عظیمی از مدیران دولتی نه بر اساس شایسته سالاری و میزان حمایت از دولت که بر اساس روابط و اوامر از پیش دیکته شده، بر کرسی مدیریت تکیه زدند و کارنامه آنان خود بهترین گواه عدم شایستگی آنان است.

وی افزود: کنش گران سیاسی، میزان تغییر مدیران دولتی در استان را بر اساس عملکرد و میزان حمایت از دولت، تا 80% نیز تخمین زده اند که نشان می‌دهد شعار (دولت روحانی مظلوم است) واقعا معنای عینی دارد.

این فعال اصلاح طلب با اشاره به نقش پررنگ ستاد دکتر روحانی در پیروزی ایشان، افزود: گرچه در انتخابات ریاست جمهوری، کاریزمای ذاتی و میزان تسلط کاندیداها در مناظرات نقشی مهم ایفا می‌کند اما نقش ستادهای تبلیغاتی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. بنده معتقدم تریبون و منبر و داور و داروغه، همه و همه در اختیار جریان رقیب بوده و ستادهای دکتر روحانی غریبانه سعی در تبلیغ عملکرد رئیس جمهور مستقر داشته‌اند که الحق می‌بایست به ایشان دست مریزاد گفت.

رئیس ستاد دکتر روحانی در سیمرغ با بیان اینکه  اصلاح طلبان نه برای سهم خواهی که بر اساس مسیر طی شده در دوره اول ریاست جمهوری و شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی از ایشان حمایت کرده‌اند، افزود: لذا با توجه به اینکه کارنامه دولت پس از هشت سال، نتیجه حمایت و تبلیغات اصلاح طلبان و و بویژه سید محمد خاتمی خواهد بود، هرگونه ضعف در کارنامه دولت موجب ریزش آرای اصلاح طلبان در انتخابات 1400 خواهد شد. لذا جای دارد رئیس جمهور محترم بر اساس شعارهای انتخاباتی، گام در راه پوشاندن جامه عمل به وعده‌های انتخاباتی و استفاده از مدیران همسو نهد.

حسینی پیرامون ظرفیت بالای نیروی انسانی استان، گفت: مازندران با توجه به جمعیت، نخبگان سیاسی و اجتماعی و علمی، استعدادها و ظرفیت اقتصادی و همچنین موقعیت سوق الجیشی همواره مورد توجه دولت‌ها در بهره برداری بوده است. لکن در ازای ارائه این خدمات به کشور، هرگز با نگاه ملی در اختصاص بودجه و برنامه ریزی کلان دیده نشده است. لذا استان مازندران نیازمند یک استاندار شناخته شده در سطح ملی، با روابط گسترده با هیات دولت و با شناخت کافی از استعداد و نیازمندی‌های استان است.

وی در پایان افزود:  بهتر است که استاندار سابقه حضور در مجلس و قانونگذاری در سطح ملی را نیز داشته باشد. مهمتر از خود شخص استاندار، تیم مدیریتی ایشان در استان است که می‌بایست حامی دولت، توانمند و پاکدست باشند. لذا استانداری مد نظر است که در برابر فشارها ایستادگی کرده، اهل معامله برای بقای خود نبوده و مدیرانی را برای استان برگزیند که بتوانند سیاست‌های دولت در استان را پیاده نمایند.

سید محمد حسینی ستاد روحانی ستاد روحانی مازندران شهرستان سیمرغ اصلاح طلبان مازندران اصلاح طلبان سیمرغ سیمرغ