برگزیده ها
امیر حاتمی کاملاً به وزارت دفاع مسلط است

مازندمجلس: رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی برای وزارت دفاع گفت: امیر سرتیپ حاتمی شخصیتی است که در رده‌های مختلف ارتش فعال بوده و مدت‌ها در ستاد کل نیروهای مسلح ارتش فعالیت داشتند.

مازندمجلس: رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی برای وزارت دفاع گفت: امیر سرتیپ حاتمی شخصیتی است که در رده‌های مختلف ارتش فعال بوده و مدت‌ها در ستاد کل نیروهای مسلح ارتش فعالیت داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در معرفی سرتیپ امیر حاتمی گزینه پیشنهادی  وزارت دفاع گفت: در وزارت دفاع برادر خوبمان سردار دهقان مسئولیت را برعهده داشتند که آشنایی ما به دفاع مقدس برمی‌گردد. ایشان وزیر خوبی در دوره دولت یازدهم بودند و در بخش‌های راهبردی و تسلیحاتی اقدامات خوبی انجام دادند و شرایط با گذشته متفاوت بود.

او ادامه داد: در دولت دوازدهم بنا بر این داشتیم که با یکی از برادران ارتش همکاری کنیم و البته ارتش و سپاه ندارد و فرمانده‌شان ولی فقیه است و هر دو برای کشور تلاش می‌کنند و به نیروهای ارتش و سپاه احترام می‌گذاریم.

روحانی بیان کرد: امیر سرتیپ حاتمی شخصیتی است که در رده‌های مختلف ارتش فعال بوده و مدت‌ها در ستاد کل نیروهای مسلح ارتش فعالیت داشتند و همچنین مدت زیادی با سردار باقری رئیس کل ستاد نیروهای مسلح همکار بودند بنابراین کاملاً به وزارت دفاع مسلط است.

حاتمی فرد مورد اعتماد خانواده بزرگ نیروهای مسلح است

او با بیان اینکه همه طرح‌هایی که در وزارت دفاع باید پیش می‌رفت، پیش رفته است، گفت: حاتمی فرد مورد اعتماد خانواده بزرگ نیروهای مسلح است و برای خدمت به همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی زمینی، انجام وظیفه می‌کند و سفارش اکید من در برخی از سلاح‌ها به خصوص توان موشکی به دلیل اهمیتی که دارد این است که فعالیت بیشتری داشته باشند.

روحانی بیان کرد: ساماندهی صندوق بازنشستگی به نیروهای مسلح، ارتقای سطح معیشت و منزلت کارکنان و تولید و تجهیزات نظامی و واگذاری بخش‌های غیر نظامی به بخش خصوصی را از ایشان خواستاریم.

 

نیروهای وزارت حاتمی روحانی فعالیت سرتیپ داشتند نظامی خانواده سردار اعتماد بخش‌های مختلف معرفی کاملاً شخصیتی رده‌های مدت‌ها