برگزیده ها
وقتی وزرا رای اعتماد گرفتند، به وعده‌ها عمل کنند

مازندمجلس: نماینده گرگان و آق‌قلا تاکید کرد: امیدواریم وقتی وزرا رای اعتماد گرفتند به وعده‌ها عمل کنند.

مازندمجلس: نماینده گرگان و آق‌قلا تاکید کرد: امیدواریم وقتی وزرا رای اعتماد گرفتند به وعده‌ها عمل کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق‌قلا در موافقت با کلیات برنامه کابینه دوازدهم با تشکر از حماسه مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات بیش از ۴۰ میلیون نفر شرکت کردند و این افتخار را به رییس‌جمهور اعطا نمودند که در جهت منافع ملی کوشا باشد. آقای روحانی در این برهه با رای قاطع مردم و تنفیذ حکم توسط مقام معظم رهبری رییس‌جمهور آحاد ملت اسلامی اعم از شیعه و سنی و اصلح‌طلب و اصولگرا هستید و هدف باید خدمت خالصانه باشد.

او با اشاره به شرایط کشور در حوزه اقتصادی گفت: متاسفانه در بحث صنایع تبدیلی و حمایت از تولید داخل موفق نبودیم و جا دارد که دولت برنامه‌های مسجلی در این باره داشته باشد و از قاچاق کالا، ارز و مبارزه با مافیای اقتصادی که سازمان یافته و ریشه‌دار هستند، جلوگیری کند.

هزارجریبی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن طرح تحول سلامت گفت: دولت باید به اشتغال پایدار جوانان که دغدغه مردم است توجه داشته باشد و کابینه جدید نیز باید بتواند با راهبرد توسعه‌‌ای جوانان را به آینده امیدوار کند. همچنین از دیگر برنامه‌های دولت باید بکار گیری زنان و اقوام در ارکان اجرایی نظام باشد.

نماینده مردم گرگان با بیان اینکه باید به NGO ها و سازمان‌های مردم نهاد خصوصا هنرمندان که هدفشان خدمت به دولت است توجه داشت، تصریح کرد: توجه ویژه به قومیت‌ها و برقراری عدالت از جمله ترک و کرد و بلوچ که برای نظام شهید دادند مهم است. همچنین باید توازن در تقسیم ثروت در همه نقاط کشور را مد نظر داشته باشند متاسفانه در استان‌های حاشیه‌ای فقر و بیکاری بیداد می‌کند امیدواریم وقتی وزرا رای اعتماد گرفتند به وعده‌ها عمل کنند.

هزارجریبی درباره سیاست خارجی دولت دوازدهم با تشکر از ظریف گفت: خوشبختانه آقای ظریف در دولت یازدهم مراودات خوبی را داشته و امیدوارم در دولت جدید این مراودات ادامه یابد. خوشبختانه در حوزه امنیت ملی و توان دفاعی تلاش‌خوبی را داشتیم؛ جوانان نخبه و فداییان ما در صنایع نظامی و توسعه صنعت موشکی اقدامات موثری داشتند و از نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان که سنگ تمام گذاشتند، تشکر می‌کنم.  

او با اشاره به مشکلاتی که در حوزه علم و فناوری وجود دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکل عدم تناسب آموزش با نیازهای کشور دیده می‌شود. در خیلی از ارگان‌های دولتی افراد به صورت تخصصی جذب نشدند و الان به نیروهای متخصص نیاز داریم ولی به دلیل بار مالی دولت نمی‌تواند این افراد را جذب کند. جذب نیرو باید براساس ضوابط و شرایط باشد نه روابط.

نماینده گرگان و آق‌قلا درباره محیط‌زیست گفت: محیط زیست امانتی است که باید به آیندگان برسانیم برداشت‌های بی‌رویه در جنگل‌های شمال فجایعی به بار آورده و سیل اخیر نیز دستاورد همین فجایع است.

نماینده گرگان آق‌قلا وعده‌ها متاسفانه جوانان گرفتند اشاره اعتماد کابینه دوازدهم همچنین موافقت درباره خوشبختانه نیروهای مراودات هزارجریبی افراد صنایع انتخابات امیدواریم رییس‌جمهور شرایط برنامه اقتصادی برنامه‌های