برگزیده ها

مازندمجلس: اهواز ـ نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: خواستار توقف واگذاری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تا روشن شدن جنبه های آن و شفاف سازی در این زمینه هستیم.

مازندمجلس:همایون یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چند روز قبل برای دومین بار، حسین زاده مدیرعامل بانک ملی کشور را در حاشیه جلسه مجلس دیدم و در خصوص مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با او صحبت کردم.

وی افزود: شنبه گذشته در دفتر وی جلسه ای با او داشتم و روی مشکلات گروه ملی و فولاد صحبت هایی رد و بدل و قرار شد که بالاخره مبالغی از جانب بانک ملی ایران به حساب گروه ملی واریز شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به واریز شدن این مبلغ و تسویه بخشی از حقوق معوق پرسنل ادامه داد: در آن جلسه همچنین خواستار توقف واگذاری شرکت متوقف تا زمان روشن شدن جنبه های آن نیز شدیم.

یوسفی تأکید کرد: به صورت جدی پیگیر مشکلات شرکت گروه ملی هستیم تا هرچه زودتر به ثبات قبلی خودش برگردد.

وی همچنین عنوان کرد: در خصوص مشکلات آب خوزستان تذکری در صحن علنی مجلس به رئیس جمهور و وزیر پیشنهادی نیرو دادم و گفتم انتقال آب خط قرمز مردم خوزستان است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس در پایان گفت: در این تذکر را به بیطرف اعلام کردم که اگر وزیر شدید امیدواریم در موضوع انتقال آب هم بیطرف باشید.

مشکلات نماینده واگذاری اهواز خوزستان همچنین انتقال بیطرف کارون فولاد متوقف یوسفی واریز حمیدیه