برگزیده ها
کمترین جرم زیر سوال بردن خون شهدای مدافع حرم شرکت در جنایت داعش است/ دشمنان بدانند انتقام سپاه سخت خواهد بود

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه شهادت شهید حجیی این نوید را می‌دهد که نسل دوم و سوم انقلاب اگر پر انگیزه تر از نسل اول انقلاب نباشند، کم انگیزه تر از آنها نیز نیستند، گفت:‌ هر وقت سپاه گفت انتقام می‌گیرند دشمنان بدانند که انتقام سخت است و این عین مهر و عطوفت است.

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه شهادت شهید حجیی این نوید را می‌دهد که نسل دوم و سوم انقلاب اگر پر انگیزه تر از نسل اول انقلاب نباشند، کم انگیزه تر از آنها نیز نیستند، گفت:‌ هر وقت سپاه گفت انتقام می‌گیرند دشمنان بدانند که انتقام سخت است و این عین مهر و عطوفت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه تهران گفت: بیست و نهم ذیعقده شهادت امام جواد(ع) است که جوانترین امام شیعه است. امیدوارم همه جوانان و غیر جوانان از این امام بزرگ تاسی داشته باشیم.

او با اشاره به شهادت شهید حججی اظهار داشت: با شهادت شهید حججی باران رحمت بر کشورمان باریدن گرفت و عطر شهادت و ایثار با شهادت شهید حججی کشور را فرا گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهید حججی از رویش‌های انقلاب است، تصریح کرد:حضرت آقا از ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب سخن گفته بودند. عده‌ای در میان راه بریدند اما ما رویش‌هایی نیز داشته‌ایم. شهید حججی متولد سال 71 است و جزو نسل سوم انقلاب محسوب می‌شود. شهادت او این نوید را می‌دهد نسل دوم و سوم انقلاب اگر پر انگیزه تر از نسل اول انقلاب نباشند، کم انگیزه تر از آنها نیز نیستند.

خاتمی افزود: این همه آوازه ای که شهدای مدافع حرم دارند به خاطر اخلاص آنهاست. این تجلیل‌ها از شهید حججی به خاطر اخلاصش است. او دو سال قبل مادرش را التماس می‌کند تا به سوریه برود و همین التماس و اخلاص سرمایه او می‌شود.

او با تشکر از سرداران سپاه تصریح کرد: من از زبان مردم از سرداران سپاه به ویژه سردار قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم که گفتند انتقام می‌گیرند. هر وقت سپاه گفت انتقام می‌گیرند دشمنان بدانند که انتقام سخت است و این عین مهر و عطوفت است. ما منتظریم خشم خدا هرچه زودتر بر داعش جنایتکار فرود بیاید.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان داعش چهار عنوان فقهی اعدامی دارد، خاطرنشان کرد: آنها مفسد فی الارض، محارب با خدا و پیامبر(ص)، باغی و ناصبی هستند و قلع و قمع آنها واجب شرعی است؛ به خصوص شمری که همراه شهید ما با خنجر می آمد. امیدوارم او هرچه زودتر توسط حزب الله و سربازان رشید اسلام نفله شود.  

خاتمی ادامه داد: داعشی ها بدترین خیانت را به الله اکبر می‌کنند. در طول تاریخ هیچ جنایتی را بدتر از داعش به اسلام نکردند. جنایت می‌کنند و در عین جنایت الله اکبر و لا اله الا الله می‌گویند. لعنت به شما خیانتکاران که چنین از الله برای جنایت‌هایتان سواستفاده می‌کنید.  

او با بیان اینکه خون شهید کوثر است، ابراز داشت: سردار جعفری گفتند ما ۳۰ هزار جوان همانند شهید حججی داریم. از آن روز جوانان بسیاری را دیده ام که آمده‌اند و گفته‌اند که سلام ما را به آقا برسانید و به ایشان بگویید همه ما شهید حججی هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه آن خون‌های پاک سرمایه نفیس کشور است، عنوان کرد: زیر سوال بردن آن خون، کمترین جرمش شرکت در جنایت داعش است. صاحب قلم‌ها، صاحب سایتها و صاحب کانال‌ها حواستان باشد که چه می‌کنید. من البته از هیات نظارت بر مطبوعات تشکر می‌کنم که با زیر سوال بردگان این مساله برخورد کرد.

خاتمی از مردم شهر نجف آباد تشکر کرد و یادآور شد: شهید حججی متولد نجف آباد بود؛ شهری که قبل از انقلاب ساواک را ذله کرد و پس از انقلاب به تنهایی در جنگ لشکری داشته و دارد. شهری که شهید کاظمی ها را پروریده است. از پدر و مادر و همسر شهید حججی تشکر می‌کنم که نشان دادند یادگار ارزشمند شهید هستند.

ادامه دارد

انقلاب شهادت انتقام تهران اینکه خاتمی انگیزه جنایت می‌کنم جوانان بدانند می‌گیرند دشمنان می‌کنید سردار سرداران سرمایه ادامه گفتند التماس عنوان اسلام زودتر امیدوارم می‌دهد مدافع شهدای کمترین نباشند نیستند متولد تصریح رویش‌های عطوفت اخلاص