برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم آقای لاریجانی به عنوان فردی آمریکاستیز در ابتدای جلسه صحبت می‌کردید تا نسل‌های جوان بدانند جمهوی اسلامی چقدر مظلوم و آمریکا چقدر ظالم است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، نادر قاضی پور امروز شنبه 28 مرداد در نشست علنیمجلس به استناد ماده 110 آیین نامه داخلی مجلس گفت: روز 28 مرداد مصادف با کودتایننگین آمریکاست. انتظار داشتیم شما به عنوان فردی آمریکاستیز صحبت می کردید تا نسلهای جوان بدانند جمهوی اسلامی چقدر مظلوم و آمریکا چقدر ظالم است.

لاریجانی در پاسخ به قاضی پور گفت: این ماده آیین نامه می گوید رئیسجلسه می تواند درباره موضوعات مهم صحبت کند. هم اکنون بررسی هیأت وزیران در دستورکار مجلس است رعایت کردیم تا این کار انجام شود، البته شما جای ما نطق کردید.

خدری نیز به استناد ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس گفت: هر نماینده ای می تواند قسمتی از یا تمام وقت خود را بهنماینده دیگر واگذار کند. آن نماینده می تواند قسمتی از وقت خودش را به نمایندهدوم هم می تواند قسمتی از وقت خود را به نماینده دیگر منتقل کند.

لاریجانی در پاسخ به خدری گفت: خیر این طورتسلسل به وجود می آید. این کار امکان ندارد چون برداشت ما این است که نماینده فقطیک مرتبه می تواند تمام یا قسمتی از زمان خود را به نماینده دیگری بدهد.

همچنین غلامرضا كاتب عضو هیات رئیسه مجلس در ميان صحبت هاي لاريجاني تلاش مي كرد تا با گفتن كلمه«تشكر»، نقطه پاياني بر صحبت‌هاي رئيس مجلس بگذارد، اين شيوه عمل عضو هيئت رئيسه موجب تعجب و خنده لاريجاني شد. رئيس مجلس با خنده گفت: بايد يك فكري هم براي آقاي كاتب بكنيم!

29214

 

نماینده تواند قسمتی لاریجانی لاريجاني داخلی رئیسه مرداد استناد کردید