برگزیده ها

مازندمجلس: دبیر مجمع خط امام(ره ) در خراسان رضوی گفت : کسانی باید تغییر کنند که از حرکت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دولت عقب مانده‌اند.

مازندمجلس: مظفرعلیزاده ، درخصوص ضرورت تغییر مدیران در استان  اظهار کرد : افکار عمومی نشان می‌دهد که مردم خواستار تغییر بوده‌اند، اما تغییر به این معنا نیست که ما همه افراد را تغییر دهیم،  زیرا تعدادی از مسئولان ما با کار و تلاش توانستند مردم را به صحنه بیاورند.
وی ادامه داد: درارتباط با این موضوع اعتقاد دارم کسانی که از حرکت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دولت و در یک کلام سیاست‌های دولت عقب مانده‌اند و نمودار فعالیت‌هایشان نشان می‌دهد به سیاست‌های دولت توجه نکردند و همسو و هم‌جهت سیاست‌های دولت نبوده‌اند، ضرورت دارد تغییر کنند .
دبیر مجمع خط امام (ره ) در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یک مسئول نباید به دلیل اختلافات شخصی میان مسئولان، نماینده‌ها و  هم جهت نبودن با برخی جریان‌های فکری تغییر کند، بلکه زمانی باید تغییر کند که با برنامه‌ها و سیاست‌های دولت هماهنگ و همسو نباشد.
وی افزود: دولت معتقد است کسانی که برنامه‌ها را به خوبی انجام داده‌اند باید در مسئولیت خود باقی بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند حتی اگر با بعضی از افراد شاخص هم اختلاف نظر داشته باشد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت در بعد مسائل فرهنگی و سرمایه‌گذاری نمود عملیاتی نداشته است، بیان کرد: بخش اعظم اقتصاد مقاومتی به سرمایه گذاری داخلی و خارجی برمی‌گردد، باید به سرمایه گذاری‌های داخلی ایران میدان داد و اقتصاد درون‌گرا را محور قرار داد.
تغییر سیاست‌های برنامه‌ها اقتصاد داخلی سرمایه فرهنگی کسانی ضرورت می‌دهد افراد مسئولان ادامه