برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یکم شهریورماه سالروز بزررگداشت حکیم ابوعلی سینا، در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

مازندمجلس:

حوزه پزشکی دانشگاه آزاد به بازوی توانمندی تبدیل شده استبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فرهاد رهبر در این پیام آورده است:

«یکم شهریور، زادروز ولادت دانشمند برجسته و حکیم نامی ایران، شیخ الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه همکاران گرانقدر، متعهد و دلسوز حوزه پزشکی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

روز پزشک فرصت مغتنمی است تا در این روز قدردان زحمات خالصانه حافظان سلامت و امنیت روحی جامعه باشیم، پزشکان در سایه حکمت الهی با دم مسیحیایی خود نویدبخش امید به زندگی و تسکین دهنده آلام و رنج بیماران هستند.

باعث افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی پس از سه دهه خدمت صادقانه در بخش آموزش عالی کشور، با همت و کوشش همکارانمان در عرصه آموزش، درمان و بهداشت جامعه نیز فعال است و امروز حوزه پزشکی دانشگاه به یک بازوی توانمند و تاثیرگذار تبدیل شده است.

امیدوارم با اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد پیشرفت و ارتقای سطح کیفی وکمی خدمات این حوزه باشیم که این امر با برنامه ریزی هدفمند، آینده نگری، نیازسنجی، عزم و اراده همکاران حوزه پزشکی میسر خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این روز به پزشکان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی، برای همه آنان از درگاه حضرت حق عزت، سلامتی و توفیق خدمت به مردم مسالت دارم.»

 

پزشکی دانشگاه جامعه اسلامی پزشکان آموزش باشیم همکاران بازوی تبدیل تبریک