برگزیده ها

مازندمجلس: حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با رهبران و نمایندگان ائتلاف گروههای هشت گانه مقاومت فلسطین و گروه‌های شش گانه عضو سازمان آزادی بخش فلسطین، مستقر در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

مازندمجلس: در ابتدای این دیدار فتحی ابوالعرادات نماینده جنبش فتح در لبنان، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس، و استاد منیر شفیق متفکر فلسطینی، طی سخنانی کوتاه از نقش اساسی و تاریخی حمایتهای ملت، دولت و رهبری جمهوری اسلامی ایران از مبارزات ملت فلسطین تجلیل کردند.
شخصیت های فلسطینی همچنین با اشاره به ایستادگی ملت فلسطین و تحقق پیروزیهای اخیر در مسجدالاقصی تاکید کردند در حمایت از فلسطین، هیچ طرفی صادق تر از جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان نیست.
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه نیز در این دیدار فلسطین را قلب امت اسلامی دانست و افزود متاسفانه در سالیان اخیر بدلیل مشغولیت کشورهای منطقه به درگیریهای داخلی، توجه به مسئله فلسطین کمرنگ شد اما خوشبختانه این توجه در حال بازگشت به مسیر اصلی است و نقش اساسی در این زمینه به ملت فلسطین برمی گردد که توانسته است چراغ انتفاضه را در قدس و فلسطین روشن نگه دارد.
جابری انصاری اولویت اول جهان اسلام را مسئله فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی برشمرد و تاکید کرد این اولویت نباید تحت هیچ شرایطی تغییر کند.
فلسطین اسلامی تاکید مسئله اولویت جمهوری اساسی بازگشت دیدار لبنان فلسطینی