برگزیده ها
تصمیمات عده‌ای از روسای ستاد روحانی در مازندران مشروعیت ندارد

اختصاصی مازندمجلس: لذا مهندس نریمان رئیس ستاد، دکتر یوسف نژاد قائم مقام و معاونین، به تماس‌های آنان پاسخ نمی‌دهند و در نشست‌های آنان حضور پیدا نمی‌کنند همچنین تصمیمات این مجموعه از نظر ستاد دکتر روحانی در استان مازندران، از آن جهت که صدای اکثریت نیست و بیانگر وحدت حداکثری نمی‌باشد، فاقد مشروعیت می‌باشد.

مازندمجلس: برخی از اعضای ستاد روحانی در مازندران چندی پیش طی نشستی تحرکات خود با تاکید بر تغییر استاندار مازندران برای تعیین استاندار آینده آغاز کردند.

اگرچه گردهمایی‌های اینچنینی می‌تواند برای نزدیکتر شدن دیدگاه‌ها و اتخاذ تصمیم واحد بسیار مفید و موثر باشد تا تجربیات تلخ گذشته تکرار نشود اما برخی از مسئولین ارشد ستاد روحانی در مازندران این نشست‌ها را عجولانه و غیر جامع دانستند به نحوی که برخی از روسای ستاد شهرستانی هم حاضر به شرکت در جلسه سرخرود نشدند.

برهمین اساس یکی از معاونین ستاد دکتر روحانی در استان مازندران در گفت‌و‌گو با مارندمجلس، در خصوص نشست‌های اعضاء ستاد روحانی در شهرستان‌ها، بیان داشت که این مجموعه به علت عدم حضور رئیس، قائم مقام، معاونین و روسای کمیته‌های ستاد دکتر روحانی در مازندران مشروعیت ندارد.

لذا مهندس نریمان رئیس ستاد، دکتر یوسف نژاد قائم مقام و معاونین، به تماس‌های آنان پاسخ نمی‌دهند و در نشست‌های آنان حضور پیدا نمی‌کنند همچنین تصمیمات این مجموعه از نظر ستاد  دکتر روحانی در استان مازندران، از آن جهت که صدای اکثریت نیست و بیانگر وحدت حداکثری نمی‌باشد، فاقد مشروعیت می‌باشد.

تصمیمات عده‌ای از روسای ستاد روحانی در مازندران مشروعیت ندارد