برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت :تا روز شنبه با افزایش سرد باد در جنوب شرق کشور شاهد حرکت شن های روان خواهیم بود.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،فریبا گودرزی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: از امروز پس از سه روز توقف وزش باد در شرق و جنوب  شرق کشور شاهد وزش شدید باد خواهیم بود.فردا و روز شنبه سرعت وزش باد به اوج خود می رسد. امروز هم احتمال وقوع طوفان شن و حکت شن های روان در زابل، نهبندان و جرکن شن ها در جاده زابل به زاهدان خواهیم بود. 

وی ادامه داد: برای خوزستان تا اوسط هفته آینده هوای شرجی پیش بینی می شود. البته در شمال این استان با وزش باد، رگبار و رعد و برق روبرو خواهیم بود که عشایر باید به آن توجه داشته و از اطراق اطراف رودخانه ها خوادداری کنند. 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه تهران امروز در گرمترین ساعت به 38 درجه بالای صفر می رسد، افزود: از فردا هوای تهران هر روز کاهش یافته و دیگر شاهد گرمای شدید در این شهر نیستیم. روند کاهشی دما تا آخر شهریور ادامه دارد.

گودرزی در مورد جنوب کشور گفت: در هرمزگان شاهد افزایش ابر و وقوع رگبار خواهیم بود. 

وی در مورد شمال کشور گفت: امروز وقوع رگبار در گلستان و مازندران دور از ذهن نیست و در شمال غرب کشور 3 تا 6 درجه هوا خنک می شود. 

 




امروز خواهیم رگبار تهران ادامه طوفان گودرزی