برگزیده ها
فرمانده قرارگاه خاتم‌النبیاء به وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور تبریک گفت

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب وزرای اطلاعات، دادگستری و وزارت کشور را به ایشان تبریک گفت.

مازندمجلس: فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب وزرای اطلاعات، دادگستری و وزارت کشور را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء انتصاب علوی، آوایی و رحمانی فضلی را به سمت وزارت اطلاعات، دادگستری و وزارت کشور و همچنین گرفتن رأی اعتمادشان از سو نمایندگان مجلس شورای اسلامی را طی پیام‌های جداگانه‌ای به ایشان تبریک گفت.

متن پیام‌ تبریک سرلشگر رشید به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی به شرح زیر است:

«جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی

حمد و سپاس بی‌شمار خدای حکیم و متعال را که با قدرت بی‌بدیل خود جهان را عرصه تبلور ارزش‌های جاودانه و متعالی همچون، جهاد و شهادت، اخلاص و شجاعت، ایثار و استقامت و عرفان و عدالت فرمود و نظام مبتنی بر تعالیم آسمانی و در عصر حاضر نظام اسلامی را به عنوان ارزشمندترین عطیه برای استقرار و تضمین عدالت و امنیت امت ما ارزانی داشت تا بستر رشد و معرفت و توحید را برای شیفتگان ذات مقدسش فراهم نماید.

جنابعالی که بحمدالله برخوردار از دانش روز و صاحب تجارب بسیار موفق در سطوح مدیریتی هستید، با استعانت از لطف و عنایت خدای بزرگ و دعاوی حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی فداه) و روح مطهر حضرت امام خمینی (س) و ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی در سمت وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران همه توان و اخلاص و تدبیر خود را برای استقرار روزافزون امنیت در جامعه عزیز اسلامی بکار گرفته و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در خدمت و نظام اسلامی بیفزائید.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعلای به سمت وزیر اطلاعات و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض کرده و از خدای بزرگ و متعال موفقیت هرچه بیشتر را برای شما مسئلت دارم.»

همچنین متن پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء به وزیر دادگستری به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای سیدعلی آوایی

وزیر محترم دادگستری جمهوری اسلامی ایران

سپاس و ستایش نثار ذات ذوالجلال، حضرت حق تعالی، که انوار کرامتش زوایای تاریک وجود را روشنی بخشید و فضای جان مومنان را با چلچراغ هدایتش تا ابد فروزان کرد و از فروغ آن عشقی آفرید که انسان موحد را سر از پا نشناخته، راهی میادین جهاد و ایثار و شهادت کرد.

سپاس خدای عزیز و مهربانی که متنعم در فضای معطر انقلاب اسلامی را به عاشقان خمینی (س) ارزانی داشت و علم حمایت از دین و ارزش‌های متعالیش را بر دوش خواص اولیایش نهاد.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر دادگستری ج.ا.ا و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و از محضر حضرت حق تعالی توفیق روزافزون و سرافرازی برای جنابعالی در انجام خدمات برجسته به نظام مقدس اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران مسئلت دارم.»

به گزارش ایلنا، متن پیام سرلشگر رشیدی به وزیر کشور به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

حمد و سپاس بی‌شمار به پیشگاه کبریایی حضرت رب‌ العالمین که تحقق پیوسته وعده‌های نصرتش فضای جان مومنین و مستضعفین را لبریز از ش عف و شعور و بصیرت و نور فرمود.

درود به روان مطهر حضرت امام خمینی (س) و شهدای عالی مقام نهضت حسینی‌اش (ع) که امانت عظیم جمهوری اسلامی ایران را با شعار توحیدی لااله الاالله بر پایه اسلام ناب محمدی (ص) و با هدف استقرار عدالت علوی (ع) در همه عرصه‌های حیات بشری برای امت اسلامی ما به ارث نهاد.

سلام به پیشگاه قدوسی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) که به پشتوانه دعایش همه میدان‌های خطیر خدمت و مجاهدت، عاشقانه و صبورانه پیموده می‌شود.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های توحیدی و عدالت گستر نظام اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.»

اسلامی تبریک دادگستری جمهوری انتصاب اطلاعات محترم جنابعالی عدالت شورای فرمانده نمایندگان قرارگاه اعتماد انقلاب استقرار خمینی اینجانب شایسته مسئلت خاتم‌الانبیاء مرکزی وزارت پیشگاه تعالی ارجمند الاعظم توحیدی بقیه‌الله شهدای توفیق برادر پیوسته روزافزون شهادت آوایی رحمانی همچنین سرلشگر ایلنا گزارش وزرای پیام‌های جداگانه‌ای حجت‌الاسلام والمسلمین ایثار فرمود امنیت اخلاص ارزش‌های سیدمحمود بی‌شمار متعال ارزانی