برگزیده ها
مازندمجلس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ترامپ موج تبلیغاتی علیه موشک‌ها و فعالیت‌های مشروع و قانونی ما به راه انداخته است، گفت: دولت در برابر کارهای نمایشی ترامپ تدبیر به خرج دهد.

به گزارش تسنیم، محسن رضایی بعد از ظهرامروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه همدان با گرامیداشت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: از پیوند آسمانی ولایت با کوثر هستی شجره طیبه عالم هستی معنا گرفت. 

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر گفت: این دو بزرگوار بنای دولت اسلامی را ایجاد کردند  و با خون خود صندلی‌های کثیف را از آلودگی‌های گذشته پاک کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با عنوان اینکه دولت اسلامی یک آرزوی دیرینه مسلمانان بود  که در ایران شکل گرفت، افزود: پاسداری از دولت اسلامی یک وظیفه شرعی و انقلابی است که بر دوش همه دولتمردان کشور است  که امیدواریم دولت فعلی و دو لت‌های آینده بر همین اساس و انگیزه به اداره کشور بپردازند و به شعارها  و وعده وعیدهای خود جامعه عمل بپوشانند.

وی پیشکسوتان سپاه را بهترین همراهان امام(ره) دانست و افزود: پاسداران در شرایط سخت به ندای امام(ره) لبیک گفته و انقلاب را نجات دادند، اکنون وظیفه ماست  که آنها را فراموش نکنیم و سفره خود را از آنها جدا نکنیم چرا که آنها به نظام خدمت کرده و در کنار امام(ره) برای به دست آوردن نصرت و پیروزی به دین خدا و امام(ره) جامعه کمک کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه تاریخ فداکاری پاسداران سبزپوش سپاه  را که لرزه بر اندام آمریکا و اسرائیل انداخته به هیچ وجه فراموش نخواهد کرد، افزود: کار بسیار بزرگی انجام داده‌اید که باید حفظ و نگهداری شود.

رضایی با بیان اینکه ارزش‌های انقلابی به جوانان ما  انگیزه، روحیه و هویت می‌دهد که در همه امور در سیاست، فرهنگ، اقتصاد، معماری، صنعت و کشاورزی به آن نیازمند هستیم، گفت: انقلاب اسلامی به معنای  انگیزه  و روحیه انقلابی داشتن است چرا که امروز بیش از گذشته به انقلاب اسلامی نیازمندیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاکیدات امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) بر انقلابی‌گری و حفظ روحیه انقلابی در جامعه تصریح کرد: علت اینکه امام بزرگوار قریب دو سال بر اهمیت دادن به نیروهای انقلاب تاکید می‌کند مربوط به همین است که ما امروز بیش از دیروز به انقلاب و حفظ ارزش‌های انقلابی نیازمند هستیم که این‌ها باید حفظ شود.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب تصریح کرد: چنانچه روحیه انقلابی و ارزش‌های انقلاب در جامعه حفظ نشود انگیزه‌ها کاهش، روحیات پژمرده و هویت ملی ضعیف و از دست می‌رود و همچون درختی پژمرده می‌شود.

رضایی حفظ هویت را در گرو حفظ انقلاب دانست و بیان داشت: با ارزش‌های انقلاب است که محیط اخلاقی و اجتماعی را می‌توانیم سرزنده نگه داریم و با انگیزه انقلابی می‌توانیم مشکلات و موانع را پشت سر بگذاریم و برای کارهای کوچک متوقف نشویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتن روحیه و انگیزه انقلابی را راه برون رفت از تحریم‌ها و موانع ایجاد شده توسط امریکا و انگلیس دانست و تاکید کرد: انقلابی‌گری و روحیه انقلابی امروز ایران اسلامی پرچم کشور را در دنیا بالا برده و به واسطه آن قهرمان مبارزه با ترورسیم در همه دنیا ایران اسلامی است.

رضایی با بیان اینکه مردم جهان با مرور اقدامات و فعالیت‌های داعش، جمهوری اسلامی ایران را قهرمان مبارزه با داعش معرفی می کنند، افزود: این به ما هویت می‌دهد و انقلابی‌گری است که پرچم ملت ایران را بالا نگه داشته و آدرس ما را در دنیا به همه نشان داده و برای ملت افتخار به وجود می‌آورد.

وی  ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجزیه‌طلبی کشورهای منطقه  را ناشی از روحیه انقلابی دانست و اظهار کرد: این روحیه انقلابی مورد پسند  تمام ملل آزاده است که باید در راستای حفظ آن تلاش کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مقابله و  ایستادگی در برابر هر نوع تجاوز، دفاع از ملت‌های مظلوم، مبارزه با ترورسیم  را به معنای انقلابی‌گری دانست و عنوان کرد: انقلابی‌گری  بلند کردن پرچم عدالت‌خواهی است  که به ما هویت می‌دهد و باید این  هویت و انگیزه حفظ شود تا بتوانیم به حرکت خود ادامه دهیم.

وی پاسداران انقلاب را مهم‌ترین کانون انقلابی‌گری معرفی و بیان کرد: پاسداران انقلاب قرارگاه اصلی انقلابی‌گری هستند  که شامل پاسداران بازنشسته و در حال خدمت است چرا که پاسداری بازنشستگی ندارد و این صرفا کار دولتی است که پرونده بازنشستگی تشکیل می‌شود وگرنه تعهدی که پاسداران به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) داده‌اند تا آخر عمر پابرجاست.

رضایی در واکنش به اظهاراتی که دفاع سپاه پاسداران از مردم را به  نوعی دخالت در سیاست تلقی می‌کنند، گفت: این عجیب است که دفاع  از مردم توسط  سپاه  را دخالت در سیاست می‌دانند چراکه  ارزش‌های انقلاب دفاع از مردم و  مبارزه با ظلم  و تبعیض است و وظیفه سپاه پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مقابل هر نوع تبعیضی محک و استوار ایستادگی می‌کند، افزود: نباید بپندارند  که این دخالت در سیاست است  چراکه دفاع از مظلوم وظیفه سپاه است.

رضایی با اشاره به اینکه پاسداران سپاه  باید از ارزش‌های انقلاب دفاع کنند، تصریح کرد: چه پاسداری که سرش را در راه خدا در سوریه و عراق داده و چه آن  پاسدار بازنشسته  در هر جا که می‌بینند  عده‌ای از ارزش‌های انقلاب کج می‌روند؛ اگر روی تعهد خود با امام حسین(ع) باقی مانده‌اند وظیفه دارند  که از ارزش‌ها به صورت جانانه و محکم و استوار  دفاع کنند  و این همان معنای «آتش به اختیار» است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر 8 هزار شهید استان همدان با تاکید بر اینکه نباید نسبت به خون شهدا بی‌تفاوت بود، افزود: امروز پاسداری از انقلاب در ابعاد مختلف لبیک‌گویی به رهبر انقلاب و امام جامعه است تا لبیک بگوییم و محکم ایستادگی  کنیم  و به تعهدی که به امام حسین(ع)  داده‌ایم عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز از شرق تا غرب  همه به دنبال این هستند که پرچم پاسداری از انقلاب را پایین بیاورند و پاسداری و پاسداران نباشد.

وی ادامه داد: این تحریم‌های اقتصادی  که ترامپ شروع و در چندین مورد به سپاه، نیروی قدس، پاسداران و به برخی فرماندهان ما اشاره کرده ناشی از همین است؛ درحالی که اگر یک نظام عادلانه  در دنیا وجود داشت به طور قطع مدال مبارزه با شرورترین عنصر عالم را به پاسداران بازنشسته ما در راستای مبارزه با صدام حسین اهداء می‌کرد.

رضایی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی پاسداران  کشور در مقابل  داعش به عنوان بدترین تروریست عالم ایستادگی می‌کنند، افزود: در صورت وجود نظام عادلانه در دنیا به طور قطع این پاسداران نیز  مدال دریافت می‌کردند اما همه بسیج و متحد شده‌اند  که سپاه پاسداران،  پاسداران، انقلاب و پاسداری از انقلاب  را تضعیف کنند  و هدف اصلی آنها خاموش کردن صدای عدالت‌خواهی، صدای مبارزه با تجاوزگری و  مقابله با تجزیه‌طلبی کشورهای منطقه است  که پاسداران پرچم‌داران این صدا هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پاسداران انقلاب به عنوان مرکز و قرارگاه اصلی حفظ ارزش‌های انقلاب باید در چارچوب قانون از ارزش‌ها دفاع کنند، گفت: لبیک‌گویی شما به رهبر انقلاب در همین است به خصوص در این شرایطی که ترامپ سرکار آمده و یک موج جدیدی را از شلوغ کاری خود شروع کرده است.

وی  با بیان اینکه ترامپ با قیافه نمایشی وارد میدان شده است، ادامه داد: ترامپ اگر درمقابل کشوری که قرار گرفته مطمئن شود پیروز می‌شود به آن حمله می‌کند اما در صورت احساس شکست با بهانه‌ای عقب‌نشینی می‌کند  که البته  لازم  است ما تدبیر به خرج دهیم  و حساب شده برخورد کنیم.

رضایی با بیان اینکه ترامپ موج تبلیغاتی علیه موشک‌ها  و فعالیت‌های مشروع و قانونی ما به راه انداخته است، تاکید کرد: ترامپ می‌خواهد در چهار سال دولتش مسئله نفوذ را که از زمان اوباما شروع شده ادامه دهد که باید به مقابله با آن پرداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید از موانع تحریم‌ها عبور  و اثر  آن را بر روی مردم کاهش دهیم، افزود: باید اشتغال و تولید را فعال و بیکاری را کاهش دهیم  و از توانایی جوانان با استعداد  و با انگیزه   استفاده کنیم.

وی انگیزه و  روحیه انقلابی را تنها راه جهش دادن به تولید و اشتغال دانست و یادآور شد: استعدادهای فراوانی در دانشگاه‌ها و در بین جوانان وجود دارد که ناشناخته است  و زمانی شناخته خواهد شد که به آنها میدان داد چراکه انقلابی‌گری باز کردن راه جوانان، تشویق و در اختیار گذاشتن امکانات در بین آنها و نترسیدن از اشتباه جوانان است.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران با روحیه انقلابی می‌توانند چهار سال دوره رئیس جمهوری ترامپ را با وجود تحریم‌های ظالمانه با موفقیت عبور  و یک شکست به شکست‌های  تاریخ آمریکا اضافه کنند، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم ملت ایران شکست‌ناپذیر است  و با تحریم‌ها  و فشارها عقب‌نشینی نمی‌کند  چراکه شهدایی را در راه انقلاب تقدیم کرده‌ایم  و به طور قطع راه آنها را ادامه می‌دهیم و ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز ما پاسداران بیش از همه مخاطب فرامین رهبری هستیم گفت: خستگی، تردید، توقف،  تفرقه ایجاد کردن  و به یکدیگر تعارف کردن  در شرایط کنونی خطرناک است،  امروز روز کمک به ملت ایران  و نظام  است.
انقلاب پاسداران اینکه انقلابی رضایی اسلامی مصلحت ارزش‌های ترامپ روحیه تشخیص تاکید افزود پاسداری انقلابی‌گری امروز انگیزه مبارزه دانست وظیفه جامعه ادامه جوانان عنوان ایستادگی اشاره سیاست چراکه دخالت می‌دهد جمهوری سپاه  تصریح می‌کند موانع مقابله هستیم گرامیداشت کارهای انداخته برابر فعالیت‌های ایجاد شرایط تدبیر نمایشی نباید عدالت‌خواهی قرارگاه ارزش‌ها بازنشستگی تعهدی بازنشسته لبیک‌گویی عبور  دهیم  اشتغال تولید کردن  عقب‌نشینی میدان اختیار معنای تحریم‌های کنونی کنند  راستای بزرگوار اظهار همدان پژمرده داشتن نیازمند تاریخ نکنیم فراموش گذشته می‌توانیم قانونی تجزیه‌طلبی کشورهای آمریکا تبلیغاتی مقابل معرفی تحریم‌ها قهرمان مشروع ترورسیم مظلوم