برگزیده ها
اختتامیه جشنواره فیلم سلامت با تقدیر از رخشان بنی اعتماد و کتایون نجفی‌زاده برگزار می‌شود

مازندمجلس: آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور وزیر بهداشت و تقدیر از رخشان بنی اعتماد فیلمساز و کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو برگزار می‌شود.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، محمد حمیدی مقدم کارگردان آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت درباره جزئیات این مراسم گفت: این مراسم از ساعت ۳۰ :۱۷ الی ۲۰ در تالار وحدت برگزار می شود و چهره های شاخص سینما و حوزه سلامت، فیلمسازان و مهمانان خاصی به این رویداد دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و معاونان وی در این مراسم، افزود: اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت به طور رسمی از ساعت ۱۷:۳۰ شروع می شود.

همچنین در این مراسم از مرحوم علی معلم که سال گذشته داور جشنواره بود و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که به تازگی او را از دست داده ایم، یادی خواهیم کرد.

حمیدی مقدم با اشاره به دو نکوداشت این مراسم توضیح داد: در اختتامیه جشنواره همچنین از رخشان بنی اعتماد فیلمساز شاخص سینمای ایران به دلیل سابقه فعالیت‌های اجتماعی و دکتر کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو به پاس زحماتشان تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد:همچنین برگزیدگان بخش های برنامه های تلویزیونی، فیلم های مستند و دانشجویی و سینمایی جشنواره نیز در این مراسم معرفی می شوند.

این کارگردان باسابقه در اجرای مراسم های مختلف سینمایی و فرهنگی هنری با اشاره به اجرای مراسم توسط رضا رشید پور خاطر نشان کرد: امیدواریم این مراسم اختتامیه جشنواره سلامت ریتم پرشتاب، مفرح و جذابی داشته باشد.
مراسم جشنواره اختتامیه سلامت اشاره کارگردان همچنین سینمایی اجرای دومین برگزار تقدیر رخشان اعتماد کتایون حمیدی