برگزیده ها

مازندمجلس: با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت و درمان، آینده پژوهی و الگوهای کسب و کار در صنعت پخش بررسی می شود.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین کنفرانس صنعت پخش با حضور وزرای صنعت و بهداشت و درمان در روزهای پنجم و ششم شهریورماه برگزار می شود. محورهای اصلی چهارمین کنفرانس صنعت پخش به آینده پژوهی و الگوهای نوین کسب و کار در صنعت پخش اختصاص دارد.

همچنین سایر محورها عبارتند از: مدیریت سرمایه های انسانی، مدیریت فرایندهای مالی و اقتصادی، مدیریت سیستم ها و روش ها و فناوری اطلاعات، مدیریت تامین و لجستیک و مدیریت فروش و بازاریابی، از جمله محورهای مورد بحث در این کنفرانس خواهند بود.

با در نظر گرفتن نقش صنعت پخش کشور به عنوان یکی از ارکان توزیع سازمان یافته در اقتصاد کشور، کنفرانس امسال با توجه به برنامه ریزی ها و محورهای منتخب از اهمیت بالایی برخوردار است.

انجمن شرکت های صنعت پخش ایران به همراه جمعی متشکل از شرکت های صنعت پخش به موجب ماده ۱۳۱ قانون جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۸ در اداره کل سازمان های کارگری و کارفرمای وزارت کار ومتعاقب آن در سال ۱۳۸۰ در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به منظور حفظ حقوق و منافع قانونی و بهبود وضعیت اقتصادی کارفرمایان شرکت های پخش که خود متضمن حفظ منافع جامعه می باشد، به ثبت رسیده است. از اهداف تشکیل این انجمن می توان به حفظ و حمایت و توسعه صنف و صنعت پخش در سراسر کشور و ارتقاء جایگاه صنعت پخش، به اجرا رساندن مدل های اصولی باتوجه به تکنولوژی و تحولات مدیریتی روز دنیا اشاره کرد.

چهارمین کنفرانس صنعت پخش ایران به همت انجمن صنعت پخش ایران برگزار می‌شود. همچنین باتوجه به ملی شدن انجمن صنعت پخش کشور در این رویداد مهم، رونمایی از این مهم به انجام می رسد.

کنفرانس مدیریت انجمن محورهای چهارمین پژوهی منافع باتوجه اقتصادی الگوهای برگزار آینده همچنین