برگزیده ها
مازندمجلس: دستیار تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها گفت: لازم است به اعضای هیات دولت به ویژه وزیر محترم بهداشت متذکر شد که دوران تبلیغات انتخاباتی و سیاسی کاری های دوره اول تمام شده است امروز مردم منتظر هستندبه وعده های داده شده جامعه عمل پوشانده شود.

لطف الله فروزنده دستیار تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: انتظار ما از وزیر بهداشت این است که با دقت بیشتری اظهار نظر نماید و با کم کردن حاشیه ها به حل مشکلات مردم کمک نماید.


وی در ادمه افزود:خدمات آستان قدس رضوی برای مردم مشهود است و عمدتاً در راستای کمک به دستگاه های مسئول و موظف برای اجرای ماموریت های آنها است. آستان قدس همیشه سعی کرده در خدمت زائران و مجاوران باشد و عمدتاً بخاطر وسعت مشکلات مشهد ناچار است که کم کاری های دولت ها را جبران  کند، وزیر محترم بهداشت و دولت محترم  چهار سال است در راس قدرت هستند  و امکانات و بودجه آنها قابل مقایسه با هیچ دستگاه و نهاد دیگری نیست لذا خوب بود گزارشی از  عملکرد خودشان بیان می کردند تا مردم در جریان اقدامات این  وزارت خانه قرار بگیرند و توضیح می دادند این همه نارضایتی از خدمات بیمارستانی در مشهد ناشی از چیست؟ نه اینکه حاشیه آفرینی کنند.


دستیار تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها گفت : از قبل هم آستان قدس در خارج از بارگاه  ملکوتی حضرت رضا علیه السلام خدمات فراوانی ارائه کرده است ودر دوره جدید با حضور حضرت آیت الله رئیسی  این خدمات وسعت بیشتر و تخصصی تری به خود گرفته است که موجب رضایتمندی بسیاری از مردم حاشیه شهر و روستا های اطراف شده است.


فروزنده یادآور شد: سال گذشته تولیت معزز آستان قدس رضوی به شخص وزیر پیشنهاد دادند که یکی از ساختمان های  نیمه کاره تجاری متعلق به آستان  را تبدیل به بیمارستان کنند و لیکن پاسخ مثبتی در این مورد دریافت نشد.ایشان نسبت به کمبود تخت و خدمات درمانی در مشهد مقدس دغدغه جدی دارند و بر همین اساس برنامه های مختلفی برای ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز مشهد را پیگیری و اجرا نموده اند.


وی ادامه داد: آستان قدس رضوی از بسیاری از گروه های جهادی و خود جوش در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های درمانی حمایت نموده است و تمام امکانات خود را در راستای خدمت بهتر به زائران و مجاوران به کار گرفته و در بسیاری از حوادث در کنار مردم بوده است. مردم عزیز مشهد مطلع هستند بیمارستان امام رضا علیه السلام  و بیمارستان منتصریه موقوفه آستان قدس رضوی است که وزارت بهداشت از آن بهره برداری می کند . بیمارستان فوق تخصصی رضوی و مرکز درمانی دارالشفاء امام رضا علیه السلام هم در خدمت مردم مشهد و زائران حضرت بوده و هست و نادیده گرفتن این خدمات گسترده از طرف وزیر بهداشت بی انصافی است .


دستیار تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم جناب آقای قاضی زاده هاشمی باتوجه به اینکه مشهدی هستند گزارش دهند چه فکری برای مشکلات و نارسایی های در مانی در مشهد و خراسان دارند .


وی  افزود: اگر وزیر محترم بهداشت واقعاً دغدغه  رفع این معضلات را دارند .راه درست این بود که پاسخ دعوت آستان قدس را می دادند و با همکاری و تلاش بیشتر زمینه خدمات بهتر را برای مردم و زائرین و مجاورین فراهم می کردند.


فروزنده تصریح کرد: از گذشته سنت حسنه ای  در همه دولت ها بوده که وزرای بهداشت  انسان های فکور، با ادب ،متدین با اخلاق و خدوم و غیر سیاسی  باشند و سعی می کردند از اقداماتی که شائبه سیاسی کاری دارد دوری کنند،اما متاسفانه امروز شاهد این موضوع هستیم که وزیر بهداشت تبدیل به  سیاسی ترین وزیر دولت شده و این رویه برای نظام سلامت کشور مفید نخواهد بود.


دستیار تولیت آستان قدس رضوی در امور استان‌ها گفت: انتظار داریم دولت در چهارساله دوم خود از حاشیه ها دوری کند و لحظه ای را برای خدمت به مردم از دست ندهد. لازم است به اعضای هیات دولت به ویژه وزیر محترم بهداشت متذکر شد که دوران تبلیغات انتخاباتی و سیاسی کاری های دوره اول تمام شده است امروز مردم منتظر هستندبه وعده های داده شده جامعه عمل پوشانده شود.
آستان بهداشت خدمات تولیت دستیار استان‌ها سیاسی درمانی محترم بیمارستان حاشیه فروزنده زائران بسیاری دارند انتظار دادند مشکلات امروز تخصصی گرفته بیشتر ارائه اینکه السلام متذکر تبدیل نموده داریم سلامت نخواهد دوران اعضای گذشته وزارت منتظر افزود نماید هستندبه پوشانده اظهار انتخاباتی عمدتاً مجاوران امکانات تبلیغات دستگاه راستای جامعه