برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، از بازنگری و ارتقای ساختار این جبهه خبر داد.

مازندمجلس:

 حجت الاسلام محمدحسنرحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره تغییرهای احتمالیجبهه مردمی اظهار کرد: قطعا در ساختار، سازمان و فعالیت‌هایی که این جبهه پیش از انتخاباتانجام داده به دنبال بازنگری و ارتقای ساختار هستیم.

به گزارش نامه نیزو، وی با بیان اینکه ضرورت دارد تا اصلاحاتی درساختار جبهه مردمی صورت گیرد افزود: فشردگی زمان و تشکیل جبهه در زمان نزدیک به انتخاباتباعث عجله‌ در تبیین ساختار شد و امروز باید با توجه به تجربیاتی که بدست آمده بازنگری‌هاییدر بخش‌های مختلف فعالیت و شیوه‌ها و برنامه‌ها صورت گیرد.

رحیمیان تصریح کرد: مجموع این بازنگری‌ها طیچند ماه گذشته و پس از انتخابات در جلسات مختلف مورد بررسی و مورد موافقت قرار گرفتو ان شاالله در آینده‌ای نزدیک فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آشکارتر خواهدشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفتهشده برخی از چهره‌های برجسته سیاسی از جمله برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوریدوازدهم در شورای مرکزی جبهه مردمی حضور خواهند داشت، بیان کرد: در دوره قبل صلاح نبودکسانی که نامشان به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده در شورای مرکزییا هیئت رئیسه باشند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی افزود: ممکن بودبا این حضور برخی‌ها احساس کنند که نوعی تبعیض میان سایر اعضا با این افراد وجود داردبنابراین زمانی که اسامی نهایی نامزدهای جبهه مردمی اعلام شد برخی از آن‌ها که عضوهیئت رئیسه یا شورای مرکزی بودند از لیست حذف شدند.

وی گفت: طبیعی است که بعد از انتخابات برخیاز این افراد که بعضا با آن‌ ها صحبت هم شده وارد تشکیلات جبهه شوند که این کار باعثمی‌شود تا جبهه مردمی از وزن بیشتری برخوردار شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی درباره اینکهدر صورت ورود افراد جدید شخصی از اعضای فعلی شورای مرکزی و یا هیئت رئیسه حذف خواهدشد خاطر نشان کرد: انتخاب شورای مرکزی فرآیند خاصی دارد و باید در مجمع عمومی و توسطنمایندگان انتخاب شده از شوراهای استانی و شهرستانی صورت گیرد و این احتمال وجود داردکه در آن فرآیند، اصلاحاتی ایجاد شود.

مردمی شورای مرکزی انتخابات ساختار افراد ریاست رئیسه مختلف نزدیک فعالیت فرآیند خواهدشد افزود اسلامی بازنگری رحیمیان جمهوری نیروهای انقلاب اینکه درباره نامزدهای اصلاحاتی