برگزیده ها

مازندمجلس: نشریه ساندی تلگراف نوشت: آزمایش محرمانه پلیس انگلیس نشان داده که تروریست ها ظرف پنج دقیقه توانسته به پارلمان این کشور نفوذ کرده و بیش از یکصد نماینده را به قتل برسانند.

مازندمجلس:
 این نشریه انگلیسی امروز یکشنبه فاش کرد پلیس این کشور به طور شبانه طرح حمله به پارلمان را شبیه سازی کرد و توانست با قایق و از طریق رودخانه «تیمز» به پارلمان وارد شود.
افسران پلیسی که در این طرح مشارکت داشتند، توانستند به صحن مجلس عوام نفوذ کنند. از زمان آغاز حمله با ورود به صحن پارلمان پنج دقیقه طول کشید. این شبیه سازی نشان داد که ممکن است بیش از یکصد نماینده کشته شوند.این طرح آزمایشی اوایل سال جاری میلادی و زمانی که اکثریت نمایندگان در تعطیلات به سر می بردند، انجام شد. اما نتایج آن تاکنون علنی نشده است.
سه منبع آگاه نتایج این طرح را به نشریه ساندی تلگراف درز دادند. یکی از آنها نتایج به دست آمده را وحشتناک خواند.یک منبع دیگر گفت که اگر مردم از این موضوع خبر داشتند «هرگز به آنجا بازنمی گشتند.'یک سخنگوی پارلمان گفت که تامین امنیت اولویت مهم پلیس است.
فعلا یک افسر مسلح برای حفاظت از ورودی های رودخانه گماشته شده است. تدابیر و طرح های دیگر هم پیشنهاد شده است.پنج ماه پس از حمله تروریستی در محوطه پارلمان انگلیس احتمال می رود نتایج این گزارش منتشر شود.در ماه مارس یک فرد جهادی به نام خالد مسعود سعی کرد وارد محوطه پارلمان انگلیس شود که طی آن با ضربات چاقو یک افسر را از پای درآورد.
اخیرا نیز فردی که یک شمشیر یک متری داشت در مقابل کاخ باکینگهام بازداشت شد. این فرد 26 ساله جراحات مختصری به سه مامور پلیس وارد کرد. وی توسط پلیس ضدترور تحت بازجویی قرار گرفت.
پارلمان نتایج انگلیس محوطه داشتند رودخانه نماینده نشریه گزارش