برگزیده ها

مازندمجلس: تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروز جامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است.

مازندمجلس:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسنخمینی یادگار امام راحل و تولیت آستان مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق دولت با آرمان های امام راحل ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مردم با عزم خود در انتخابات دولت دوازدهم را سر کارآوردند و مجلس نیز به اعضای کابینه رأی اعتماد خوبی داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌هاو قدرت دولتمردان دراجرای امور هستند.

به گزار شنامه نیوز، تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره)اظهارداشت: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروزجامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسنخمینی خاطر نشان کرد: امروز همه منتظر عمل به وعده‌های بزرگی هستند که در دوران انتخاباتداده شده و رییس جمهور در پایبندی به آنها تأکید داشتند و مطمئنم و می‌دانم که رییسجمهور به عهده خود با مردم پایبند هستند و ما در آینده حتماً شاهد روزهای بهتری خواهیمبود.

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره)با بیان اینکه تلاش دولتمردان می‌تواند موجب برطرف شدن سختی‌های زندگی مردم باشد، گفت:وقتی دینداران عرصه حکومت را به عهده می‌گیرند، می‌دانند که حل مشکلات مادی مردم بهترینراه برای ترویج دینداری مردم است.

آستان تولیت جمهور دولتمردان خمینی امروز سیدحسنخمینی منتظر حجت‌الاسلام والمسلمین