برگزیده ها

مازندمجلس: خواننده معروف کرد عراقی که به عنوان یکی از کسبه بازار سلیمانیه نیز با نصب بنری در مغازه خود به مخالفت با طرح رفراندوم اقلیم پرداخته است.

مازندمجلس:
رفراندوم اقلیم کردستان با مخالفت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی خود در مدت گذشته به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ای به ویژه در عراق تبدیل شده است. در این میان مخالفت‌های کردها با پروژه تجزیه عراق از اهمیت بیشتری برخوردار است، مخالفتی که به روند بی‌اعتمادی مردم به احزاب سیاسی حاکم و بحران اقتصادی چند ساله اقلیم برمی‌گردد.
در اقلیم کردستان عراق، «برهان مجید» خواننده معروف کرد عراقی که به عنوان یکی از کسبه در بازار سلیمانیه فعالیت دارد با نصب بنری در مغازه خود به مخالفت با طرح رفراندوم اقلیم پرداخته است.
برهان مجید در این بنر چنین نوشته است که: نه در حال حاضر و نه در آینده، کرد نیازی به بلی و نخیر رفراندوم ندارد. هر موقع کردها بتوانند سرزمین خود را اداره و حکومتی تشکیل دهند من به عنوان یک هنرمند از آن حمایت می‌کنم و برایش ترانه میسرایم اما متاسفانه رؤیای من دست‌نیافتنی است. مدت‌های مدیدی طول خواهد کشید که ما به اهداف خود برسیم و بر این باورم که با این مجموعه خائن و فاسد، دولت کردی تشکیل نخواهد شد.
قابل ذکر است که برهان مجید از آن دسته از هنرمندانی است که در سروده‌های خود دیدی انتقادی به حکومت اقلیم کردستان عراق داشته و همین امر باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد.

اقلیم رفراندوم برهان کردستان عنوان تشکیل مخالفت کردها مخالفت‌های هنرمند