برگزیده ها
تقدیر از چاپخانه‌‌های برتر سمنان
مازندمجلس: تقدیر از چاپخانه‌‌های برتر سمنان به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان درباره برگزاری جشن صنعت در این استان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده جشن روز ملی صنعت چاپ در این استان برگزار خواهد شد و از پیشکسوتان و واحدهای برتر چاپی استان تقدیر می‌شود.
 
وی افزود: کار داوری پیشکسوتان و انتخاب واحدهای چاپی برتر بر اساس شیوه‌نامه ارسال‌شده از سوی دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ، انجام شده است و تلاش شده تا از برترین‌های این حوزه با حضور اهالی صنعت چاپ تجلیل به عمل آید.
 
سوقندی از تقدیر واحدهای چاپی در شهرستان‌های این استان خبر داد و عنوان کرد: در هفدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ تلاش شده است تا شهرستان‌های استان نیز مشارکت داشته باشند و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته هر یک از ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های هشت‌گانه سمنان نسبت به معرفی و تقدیر مدیران واحدهای چاپی برتر در استان اقدام خواهند کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از توجه به دیگر فعالان صنف چاپ در هفدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ خبر داد و گفت: تلاش شده است تا از دیگر فعالان چرخه چاپ مانند چاپ صنعتی، چاپ تبلیغاتی و بسته‌بندی نیز در این دوره از جشنواره تقدیر به عمل آید.
 
همزمان با برگزاری هفدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ، جشن روز ملی صنعت چاپ در ٣٠ استان کشور برگزار خواهد شد.
استان تقدیر جشنواره واحدهای سمنان ارشاد فرهنگ شهرستان‌های هفدهمین فعالان هماهنگی‌های اسلامی برگزاری برگزار پیشکسوتان