برگزیده ها

مازندمجلس: پس از گلایه مسافران پرواز دنیزلی – تهران یک شرکت هواپیمایی از تاخیر در تحویل بارها، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیگیری ماجرا را بر عهده گرفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، چهار روز پیش فیلمی با موضوع «گلایه مسافران از تاخیر در تحویل بار آن ها» پس از ورود به ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در فضای مجازی منتشر شد.

به دنبال انتشار این فیلم کورش فتاحی رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دستور تشکیل جلسه ای ویژه برای رسیدگی به این موضوع و پیگیری حقوق مسافران را در پنجم شهریور ماه در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صادر کرد.

در این جلسه ابتدا موضوع گلایه مسافران یکی از پروازها به دلیل تاخیر در تحویل بار آن ها مورد بحث قرار گرفت.

پس از بررسی فیلم و مطابقت دادن آن با داده های سیستم اطلاعات پرواز و گزارش سرشیفت مدیریت ترمینال فرودگاه ، مشخص شد که این اتفاق برای مسافران از مبدا دنیزلی در ترکیه به تهران در روز سوم شهریور رخ داده و پس از پیگیری های دقیق، گزارش علت تاخیر در تحویل بار نیز در جلسه بیان شد.

بر اساس این گزارش بخش اعظم پالت های بار مسافران پرواز مذکور به ترمینال منتقل شده بود اما به دلیل یک تصمیم اشتباه و تداخل امر سوخت رسانی به هواپیما با کار انتقال بار، دو پالت بار مسافران با تاخیر ۴۰ دقیقه ای به ترمینال رسید.

پس از پایان بررسی این مساله و علت وقوع آن در پایان جلسه، رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دستورات ویژه ای برای پیگیری حقوق مسافران به شرح زیر صادر کرد : 
۱)  توبیخ کتبی و تذکر لازم به رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی

۲)  اداره امور ترمینال ها و اماکن شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نسبت به بخش بندی مناطق ترمینال تمهیدات لازم را انجام داده و مدیریت هریک از بخش ها توسط افراد مربوطه مشخص گردد تا در صورت وقوع هر اتفاقی به سرعت پیگیری ها برای جلب رضایت مسافر صورت گیرد.

فتاحی در این جلسه تاکید کرد پیگیری حقوق مسافران و فراهم کردن تمام زیر ساخت های لازم برای رضایتمندی آن ها و افزایش سطح خدمت رسانی باید در دستور کار تمام بخش های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار گیرد.

مسافران خمینی فرودگاهی ترمینال تاخیر پیگیری تحویل گزارش موضوع بررسی گلایه پایان پرواز مدیریت شهریور رسانی مدیره دنبال فتاحی سرپرست دستور