برگزیده ها
مازندمجلس:دومین برنامه‌ زنده اینترنتی موسسه آینه جادو با عنوان «آهنگ» در حوزه موسیقی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، برنامه گفت‌وگو محور «آهنگ» به تهیه‌کنندگی محمد صراف از این هفته سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار خواهد گرفت که اولین قسمت این برنامه نیز میزبان «سهراب پورناظری» خواهد بود.

سهراب پورناظری که این‌ روزها به همراه همایون شجریان کنسرت نمایش «سی» را روی صحنه دارد، مهمان برنامه‌ زنده اینترنتی «آهنگ» خواهد شد. او سال گذشته با همکاری همایون شجریان آلبوم «خداوندان اسرار» را منتشر کرد. در جشنواره فجر سال گذشته موسیقی متن و تیتراژ فیلم «رگ خواب» را به خوانندگی همایون شجریان ساخت که این آلبوم هم پس از انتشار با استقبال مخاطبان مواجه شد.

پخش این برنامه از سه‌شنبه، هفتم شهریور ماه، ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد و قرار است در بخش‌های کوتاه و متنوع خبرها و اتفاقات مختلف موسیقی را در اختیار طرفداران پرشمار این حوزه قرار دهد. ناگفته نماند «آهنگ» با اجرای بهرنگ تنکابنی تولید می‌شود و در کنار او امیر بهاری و حسام گرشاسبی هم اجرای دو آیتم را بر عهده خواهند داشت.

در بخش «فالش» این برنامه گزارشی از حاشیه‌ها و رویدادهای روز موسیقی با مضمونی طنز پخش خواهد شد، بخش «پشت صحنه» نیز حاوی گزارشی میدانی درباره اجرای کنسرت‌ها، ضبط‌های استودیویی و تمرین گروه‌ها است.

در قسمت «کنسرت» هم ببیندگان برنامه می‌توانند شاهد اجرای زنده گروه‌های مختلف و خوانندگان این عرصه باشند. همچنین آیتم «چای برای دو نفر» هم به گفت‌وگو با یکی از هنرمندان به نام و فعال موسیقی اختصاص دارد. گزارشی از رویدادهای موسیقی در جهان در آیتم «آن دورها» و کلیپی تولیدی از آثار جدید هنرمندان در قسمت «آهنگ روز» از دیگر بخش‌های برنامه «آهنگ» خواهند بود.

شایان ذکر است که برنامه «آهنگ» از سایت تی‌وی نت Tvnet.ir قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه موسیقی اجرای همایون شجریان پورناظری گزارشی سهراب تنکابنی بهرنگ آلبوم بخش‌های مختلف گذشته خواهند رویدادهای هنرمندان گفت‌وگو میزبان اولین برنامه‌ اینترنتی سه‌شنبه منتشر کنسرت