برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید شرایطی فراهم شود که شهردار تهران در جلسات هیئت دولت حضور پیدا کند. ب

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید ابراهیم امینی در سومین جلسه رسمی شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش گفت: پیش از آغاز به کار رسمی شورای پنجم شهر تهران، مرتضی الویری، رئیس سنی شورا درخواست دیدار اعضا با مقام معظم رهبری را ارائه کردند.

وی افزود: آن زمان مسئولین مربوطه اعلام کرده بودند که این کار باید بعد از رسمی شدن فعالیت شورای شهر انجام شود. بدون شک این کار محقق خواهد شد و امیدوار هستیم هر چه سریع تر وقت تعیین شده و اعضای شورای شهر به اتفاق شهردار به دیدار مقام معظم رهبری بروند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و آرای ارائه شده به اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: در انتخاباتی که نتیجه آن آرای بالای مردم بود، شاهد همگرایی دولت ملی و محلی بودیم و این معضل سال های قبل به شدت احساس می شد.

امینی خواستار حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت شد و اظهارکرد: امیدوار هستیم فرصتی ایجاد شود کهشهردار هم بتواند در هیئت دولت حضور پیدا کرده تا با تبادل نظر مشکلات تهران و شهروندان آن حل شود.

شورای تهران شهردار امیدوار هستیم ارائه اعضای دیدار امینی همگرایی جلسات رهبری