برگزیده ها

مازندمجلس: شرق نوشت؛خبر در شبکه هاي اجتماعي دست به دست مي چرخد. خبر آمده که کميل لاهوتي، شهردار شهر چاف وچمخاله شد؛ لاهوتي، فرزند مهرداد لاهوتي، نماينده لنگرود است.

مازندمجلس:

 سايت محلي «لنگرخبر» همچينن خبر داده کهفريبرز لاهوتي پسر ديگر لاهوتي نيز سرپرست شهرداري شهر کومله شده است. در سايت محليديگري اما بر اين نکته تاکيد شده که شهردار کومله نه پسر که از قضا برادر آقاي لاهوتياست که سال ٩٤ شهردار کوموله شده بود. 

حالا مهرداد لاهوتي در گفت وگو با «شرق» نکاتدرج شده در سايت محلي لنگرخبر را تکذيب کرده: «به يکي از پسرانم تازه پيشنهاد شده کهشهردار شود و توصيه من اين بوده که اين را نپذيرد. پسر ديگرم هم سرباز است و نمي دانمسرباز چطور مي تواند شهردار هم باشد».

امروز در شبکه هاي اجتماعي خبري منتشر شد مبني بر اينکه پسران شما شهردار شده اند.اين خبر صحت دارد؟

يک پسرم کارشناسي ارشد عمران دارد و کارمند مسکن و شهرسازي هستند، [او را] جزءگزينه هاي شهرداري چمخاله قرار دادند. خود من هم به او توصيه کردم که اصلا چنين کارينبايد بکند.

پس هنوز نپذيرفته اند؟ چون خبري مبني بر انتخاب او درج شده است.

اين حق شوراي شهر است که روي گزينه ها کار کند. بالاخره ايشان آدم بااستعدادي است،حالا چون پسر من است که نبايد برود خانه بنشيند. شوراي شهر که دولت نيست، مردم هستندکه شهردار را انتخاب مي کنند، با وجوداينکه من توصيه کرده بودم، در گزينه ها هم نبايدبيايد.

يعني خود شوراي شهر باوجود توصيه شما باز هم نام ايشان را در ميان کانديداها گذاشته است؟

زور که نمي توانم بگويم. شوراي شهر ايشان را در گزينه ها آورده است. بنده خودمبه ايشان توصيه کردم که اين را نپذيرد؛ حتي گفتم اگر آنها هم مصوب کردند، تو نپذير.

پس خبري که درج شده راکذب مي دانيد؟ يعني پسرتان درحال حاضر هيچ سمت رسمي يا مديريتي در بدنه شهري ندارند؟

بله، حد و اندازه ايشان خيلي بالاتر از اين قضاياست. جايي که الان مشغول است (پستيکه دارند) کمتر از يک شهرداري تازه تاسيس نيست. [و دليل ديگر اينکه] به جهت همين شائبههايي که وجود دارد، من به او توصيه کردم که اگر مصوب هم کردند، نبايد بپذيري.

الان کجا مشغول هستند؟

کارمند مسکن و شهرسازيهستند. کارشناسي ارشد عمران دارند و در مسکن و شهرسازي مشغول هستند.

پس پستي ندارند، صرفا کارمند هستند؟

بله، کارشناس هستند و بهترين شغل را دارند. يک کسي هاي و هوي دارد و يک کسي اينجاکارشناس است و زندگي اش هم بهتر است و هاي وهوي هم ندارد. زندگي بدون هاي و هوي رابه ايشان توصيه مي کنم. همين که هنوز نامشان در ميان نامزدها مطرح است و جزء گزينهها شد، خبر به شما رسيده؛ واويلا از روزي که بخواهد واقعا شهردار شود.

در شبکه هاي اجتماعي آمده که شما دو پسر داريد و هر دو شهردار شده اند، وضعيت آنپسر ديگرتان چطور است؟

دو پسر دارم، يکي مشغولخدمت سربازي است. او هم مهندس عمران است.

يعني او قبلا در مديريت شهري پستي نداشته؟

مشغول خدمت سربازي هستند.در اينترنت يک چيزي مي نويسند.

بله ولي من مي خواهم پاسخ سوالم را بگيرم؛ پس ايشان سابقه اي در بخش مديريت شهرينداشته اند؟

من دو پسر دارم که يکي اصلا شاغل نيست.

پس تکذيب مي کنيد؟

بله، ايشان کارشناسي عمران خود را تمام کرده و الانخدمت سربازي مي کند.

شهردار ايشان توصيه شوراي عمران گزينه مشغول کارشناسي دارند شهرداري نبايد سربازي لاهوتي مديريت شهرسازي کارمند زندگي اينکه لنگرخبر بنشيند قضاياست کومله تکذيب اجتماعي اندازه بالاتر