برگزیده ها
عملیات اجرایی طرح جاده ساحلی دسترسی شهر گناوه به 3 روستا آغاز شد

مازندمجلس: گناوه-ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته دولت، عملیات اجرایی طرح جاده ساحلی دسترسی شهر گناوه به 3 روستای ساحلی مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر روز سه شنبه باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر آغاز شد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: سرریزشدن جمعیت گردشگران نوروزی از سمت شهر گناوه به روستاهای هدف و استفاده از اسکان و بهره گیری بهینه از ساحل زیبا و بکر این روستاها ، استفاده از خدمات بوم گردشگری روستایی، حفظ حریم ساحل دریا، کاهش بار ترافیک از سمت دیلم به گناوه و ایجاد جاده توریستی دروازه ورود به دهکده گردشگری گناوه از مصوبه های هیات دولت از عمده اهداف این طرح است.
حمید حیدری بریدی با بیان اینکه برای این طرح 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است؛ افزود: طول کل طرح 9 کیلومتر ، عرض جاده 35 متر شامل گذرهای اصلی و حاشیه ای، رفیوژ وسط، پارکینگ ، فضای سبز و تاسیسات روشنایی است که در 3 فاز اجرا می شود.
وی اظهارکرد: حجم عملیات خاکی به میزان 630 هزارمترمکعب، اجرای دولایه آسفالت به مساحت 315 هزارمترمربع و تامین پارکینگ به میزان 3600 خودرو از مشخصات اولیه این طرح است.
مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بمنظور سرعت بخشی در اجرای این طرح 3 پیمانکار مشارکت دارند.
شهر گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر درطول سال بخصوص ایام تعطیلات نوروز ، ساحل آن پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان از اقصی نقاط کشور است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

اقتصاد

دولت96

گردشگري

جاده ساحلي

گناوه گردشگری بوشهر استان عملیات پارکینگ میزان اجرای استفاده جمعیت اسلامی ایرنا مدیرکل انقلاب