برگزیده ها

مازندمجلس: عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به درخواست این تشکل از دولت دوازدهم برای اجرای فرامین چندگانه رهبر انقلاب، گفت:‌ رهبری در سخنان اخیر خود منشور حکومت‌داری را مطرح کرده‌اند که دولت باید به آن پایبند باشد.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم و توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در اعتبارنامه‌ای که رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور دادند سخنانی مطرح شد که در واقع منشور حکومتی است و باید به عنوان تابلوی عملکرد دولت مورد توجه قرار گیرد و بسیاری از مشکلات حل شود.
رهبر با اشاره به این موضوع که اگر دولت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کند پایگاه‌هایشان بین مردم تقویت خواهد شد،‌ افزود: توجه به مردم تحت تاثیر جریانات خاص قرار نگرفتن، استکبار تیزی و اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی و همچنین میثاق با امام و رهبری از جمله مهمترین رویکردهایی است که دولت باید مدنظر قرار داشته باشد.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه قطعا جامعه روحانیت هم در صدد است این مطالبات رهبری اجرا شود، گفت: جامعه روحانیت خود را جدا از رهبری نظام نمی‌داند و درخواست این تشکل از دولت جدید آقای روحانی توجه به توصیه‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب است.
جامعه روحانیت انقلاب رهبری توصیه‌های عملکرد مبارز روحانی درخواست اشاره