برگزیده ها

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند.

مازندمجلس: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم آغاز دوره بیست و هشتم دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (چهارشنبه 8 شهریور) در محل این دانشگاه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مهم ترین دلیل حمله رژیم بعثی عراق ضربه زدن به نظام نو پای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: آمریکا وقتی دید که ادبیات جدیدی مانند استقلال و...از جانب جمهوری اسلامی ارائه داده می‌شود و این ادبیات در مرزها باقی نمی‌ماند و به تمام جهان صادر خواهد شد، ترورها تحریم‌ها و اقدامات خود را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.
جاشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از مراکز تحقیقاتی آمریکا بعد از نابودی قدرت شرق، اعلام کرد چرا نشسته‌اید که با اتحاد شیعه و سنی قدرت و قطب بزرگ  اسلام ایجاد خواهد شد. آمریکا در حمله به افغانستان و عراق می‌خواست به ایران اسلامی ضربه بزند که مولفه های قدرت جمهوری اسلامی باعث شد که آمریکا نتواند به ایران ضربه بزنند.
وی خاطر نشان کرد: در سال 2005، طرح خاورمیانه بزرگ از طرف آمریکا مطرح شد که طبق آن باید کشورهای خاورمیانه تکه تکه می‌شدند، مثلا عراق به سه قسمت سنی و شیعی و کردی همچنین سوریه و عربستان، ایران هم با همین برنامه به چند قسمت تقسیم می‌شد.
امیر پوردستان افزود: هانتینگتون آمریکایی می‌گوید ما کشوری هستیم که آینده جهان را می‌سازیم و می‌گوییم که جوان ایرانی چه لباسی باید بپوشد و مدل موی سر خود را چگونه اصلاح کند.
وی خاطر نشان کرد:اهداف تقسیم کشورهای منطقه این بود که با تقسیم کشورها، کنترل آنها را ساده‌تر و تغییر فرهنگ آنها راحت‌تر می‌کند و بازار مصرف آنها را افزایش خواهد داد و در نهایت با این اقدام، دیگر تهدیدی برای رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.
امیر پوردستان با اشاره به طرح 2005 آمریکا اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف خود، ویروسی را به جان منطقه انداختند و داعش را به وجود آوردند تا جلوی شکل‌گیری قطب قدرت اسلامی را بگیرند البته در این درگیری، همه چیز از جمله پول، قاتل، مقتول و سرمایه‌ها، همگی از کشورهای اسلامی هستند. داعش برگرفته شده از تفکر وهابی است و تامین مالی آن برعهده برخی کشورهای مرتجمع منطقه مانند عربستان می‌باشد.
وی افزود: قبل از ایجاد نظام اسلامی، دنیا به شکل دو قطبی اداره می‌شد که ایران تحت سلطه و زیر نظر آمریکا قرار داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها می‌دانستند که آرمان‌های نظام اسلامی در مرزهای ایران محدود نخواهد بود و در همین راستا ابتدا جنگ 8 ساله و پس از آن تحریم‌های اقتصادی و نظامی را به کشور ما تحمیل کردند.
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب دشمنان ما با روش‌های مختلف سعی در نابودی نظام اسلامی را داشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما در  برهه‌ای با استفاده از منافقین سعی در درگیری و اجرای کوتای نظامی علیه نظام نوپای ما را داشتند همچنین در سال‌های اخیر یکی از موسسات نظامی آمریکا تهدیدی را ارائه داد تا از ایجاد کشورهای قدرتمند در منطقه جلوگیری کند. در همین راستا سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس با حمایت مالی عربستان دور هم جمع شده و دست به توطئه علیه ایران زدند.
امیر پوردستان ادامه داد: اشغال افغانستان در سال 2001 و در ادامه حمله نظامی به عراق به منظور محاصره کردن ایران بود تا در فرصتی مناسب بتوانند حمله نظامی علیه کشورمان داشته باشند که البته نتوانستند به این هدف برسند.

اسلامی آمریکا کشورهای نظامی پوردستان جمهوری فرمانده منطقه ادامه جانشین ایجاد عربستان تقسیم انقلاب افزود صهیونیستی تهدیدی درگیری اهداف دشمنان راستا داشتند البته نخواهد افغانستان مانند ادبیات اظهار دانشگاه ارائه نابودی همچنین خاورمیانه جاسوسی می‌شد