برگزیده ها

مازندمجلس: آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی(ع) با بیان اینکه خطر جریان نفاق همواره کشور و اسلام را تهدید می‌کند، گفت: باید انقلابیون مانع رخنه جریان نفوذ به عرصه‌های مختلف کشور شوند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در همایش بصیرت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان اظهار داشت: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند برای بندگان صالح خود می‌گشاید.
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید براینکه محور برای بصیرت، حق‌خواهی و حق‌گرایی است، افزود: در طول تاریخ بنگرید آنهایی که در برابر پیامبر(ص) ایستادگی کردند افراد فاقد بصیرت و جاهل بودند و آن‌هایی که مقابل حضرت علی(ع) ایستادند کفار نبودند بلکه مسلمانان بی‌بصیرت بودند.
وی ادامه داد: اگر برای عاشوراییان یک صفت باشد آن صفت بصیرت است، آنها شمشیر بی‌بصیرت نمی‌زدند. برای یک انسان سالک، بصیرت بسیار مهم است. جامعه باید همواره چهره جریان نفاق را بشناسد تا از گرفتاری‌ها نجات یابد.
رئیسی خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران توسط همین جریان منافق در ایران ترور شدند؛ بنابراین شناخت جریان نفاق بسیار مهم است. ریشه و حامی جریان تروریستی در این عالم رژیم صهیونیستی است.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اسرائیل دولت ترور است و آمریکا هم از آنها پشتیبانی می‌کند. آقایان مدعی حقوق بشر، چشمشان در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا بسته است ولی زبانشان برای کوچکترین مسایل در کشورهای دیگر دراز است؛ در میانمار امروز مسلمان را قتل عام می کند اما صدای کسی در نمی آید.
وی با بیان اینکه بصیرت راه برون‌رفت از فضای نفاق کنونی است و باید حقایق شناخته شود، اضافه کرد: همواره خطر جریان نفاق کشور و اسلام را تهدید می‌کند؛ رهبر بصیرت‌آفرین امروز کلید واژه "نفوذ" را بیان می‌کنند که بسیار مفید است و باید انقلابیون مانع رخنه جریان نفوذ به عرصه‌های مختلف کشور شوند.
رئیسی اظهار داشت: موشک برای جنگیدن نیست برای بازدارندگی است. حضور سپاه و بسیج در سازندگی باید مورد تکریم باشد؛ سپاه پاسداران و بسیج سازندگی دیروز دفاع مقدس را مدیریت کردند و امروز در جای جای کشور در حال سازندگی و آبادانی ایران هستند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: استان سیستان و بلوچستان که روزی ناامن بود، امروز به برکت خون شهدا و مجاهدات‌های نیروهای مسلح در امنیت مثال‌زدنی قرار دارد. رفع محرومیت از مردم وظیفه همه است چرا که این اقدام زمینه‌ساز امنیت پایدار در مناطق مرزی کشور است.
جریان بصیرت امروز رئیسی بسیار آستان تولیت سازندگی اسرائیل آمریکا امنیت برابر انقلابیون اظهار بی‌بصیرت همواره