برگزیده ها
توسعه استفاده از ارزهای مجازی هژمونی آمریکا را ضعیف می‌کند

مازندمجلس: موسس تلگرام اعلام کرد: توسعه استفاده از ارزهای مجازی این فرصت را برای کشورهای جهان فراهم می‌کند تا از زیر سلطه آمریکا خارج شوند.

مازندمجلس: به نقل از راشاتودی، پاول دوروف موسس تلگرام و «شبکه اجتماعی وی کنتاکت» معتقد است به لطف وجود بیت‌کوین و دیگر ارزهای مجازی، کشورهای جهان این فرصت را خواهند داشت تا درنهایت از زیر سلطه آمریکا خارج شوند.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی وی کنتاکت با انتشار پستی اعلام کرد برای نخستین بار در 70 سال گذشته نظام مالی جهانی این فرصت را پیدا کرده تا از شر هژمونی آمریکا که ارز خود را به عنوان ارز ذخیره ارزی به کل جهان تحمیل کرده است، رها شود.

وی تأکید کرد: از آن زمان به بعد آمریکا روز به روز اعتبار بیشتری در میان کشورها یافته و به طور بی‌وقفه با چاپ دلار بدهی‌های خود را پرداخت کرده و از آن برای خرید دارایی در کل دنیا استفاده کرده است.

پست این شخصیت روس در پی تصمیم وزارت اقتصاد روسیه برای محدود کردن دسترسی عموم به بیت‌کوین منتشر شده است.

اوایل هفته جاری وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرد بیتکوین شبیه یک هرم است و می‌تواند  برای مردم عادی که تجربه کمی در معامله دارند سرمایه‌گذاری بسیار خطرناکی باشد.

پاول دوروف معتقد است ارزهای مجازی و دسترسی آسان به آنها به بازگشت تعادل به نظام مالی جهانی کمک می‌کند.

وی افزود: روسیه باید با به رسمیت شناختن ارزهای مجازی در جهان که در حال جایگزین شدن بجای دلار هستند به ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی بپیوندد.

مجازی ارزهای آمریکا اقتصاد روسیه اعلام کشورهای جهانی وزارت بیت‌کوین دسترسی اجتماعی هژمونی استفاده می‌کند دوروف کنتاکت تلگرام معتقد