برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از آسیب‌شناسی عملکرد انتخاباتی جمنا خبر داد.

مازندمجلس:حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی از آسیب‌شناسی عملکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب در تشکل متبوعش خبر داد و گفت: ترددیدی نیست که نیروهای انقلاب باید برای موفقیت بیشتر عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار داده و آسیب‌شناسی کند چرا که مردم انتظار دارند نیروهای انقلابی برای دفاع از حقوق مردم هیچگاه صحنه و عرصه را ترک نکنند. جامعه روحانیت مبارز نیز طبعاً عملکرد انتخاباتی خود را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه، همبستگی نیروهای انقلاب باید فراگیرتر از گذشته شود، گفت: انتظار می‌رود همه نیروهای انقلابی برای فراگیری بیشتر در جبهه انقلاب تلاش کنند و شرایط را برای گسترده تر شدن چتر جبهه نیروهای انقلاب فراهم کنند؛ جامعه روحانیت مبارز به نوبه خودش چنین تلاشی را خواهد کرد چرا که فراگیرتر شدن جبهه انقلاب یک ضرورت جدی و غیرقابل انکار است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز مطالبه‌های مقام معظم رهبری از دولت را پیگیری خواهد کرد، افزود: انتظار می‌رود دولت محترم در محقق کردن مطالبه‌های مقام معظم رهبری تلاش لازم را داشته باشند و برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از همه توان خود استفاده کند؛ طبیعی است که نیروهای انقلاب نیز چنین مطالبه‌ای از دولت محترم دارند.

29212

انقلاب نیروهای جامعه روحانیت مبارز انتظار عملکرد می‌رود مطالبه‌های رهبری فراگیرتر محترم آسیب‌شناسی ارزیابی دارند انقلابی بیشتر اینکه