برگزیده ها
آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید قربان در مازندران/هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

مازند مجلس: رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت فرارسیدن عیدقربان در محورهای استان آغاز شده که محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

مازندمجلس:علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان و غدیر اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24  روز چهارشنبه هشت و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه 9 و جمعه 10 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه 10 شهریور ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 10 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 11 شهریور ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 شهریور ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند

* شرایط محورهای مازندران از 20 شهریورماه همانند نوروز است

این مسؤول با بیان اینکه طی شهریور ماه شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان هستیم، اظهار کرد: از 20 شهریور ماه شرایط محورهای استان همانند نوروز است که تردد باید همراه با صبر و حوصله بیشتری صورت گیرد.

قدمی افزود: با توجه به تردد زیاد و حجم بالای مسافران لازم است مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.