برگزیده ها
مازندمجلس: رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه درباره «ژن خوب» به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند، گفت: فرزندم از دبستان تا الان در هر مسابقه ای شرکت کرد اول شد.

مبنی بر اینکه ایا تصور نمی کنید فرزندتان مقصر است و با این اظهارات جامعه را طبقه ای کرده است، را بی پاسخ گذاشت و بدون بیان مطلبی از جمع خبرنگاران خارج شد.

عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره عدم حضور مسعود پزشکیان و محمود صادقی در هیات رئیسه فراکسیون امید، اظهار داشت: آقای محمود صادقی قصد دارند بیشتر وقت خود را برای فراکسیون شفافیت بگذارند که فراکسیون مهمی است؛ انشاءالله به صورت جدی این موضوع را دنبال کند و آقای دکتر پزشکیان نیز در هیات رئیسه مجلس مشغول هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره گلایه‌های مطرح شده اعضای فراکسیون امید از سایر فراکسیون‌ها در جریان رای اعتماد به وزرا، گفت: گله‌ای از فراکسیون‌های دیگر نداریم، هر فراکسیونی بر اساس سازوکار خود عمل می‌کند و طبیعی است که ما نیز بر اساس سازوکار خود عمل کردیم و اگر گله‌ای باشد، شخصی است.

وی در مورد اینکه در مورد اینکه آیا در رای نیاوردن آقای بیطرف برای تصدی وزارت نیرو باج خواهی یا زد و بندی شده است؟ گفت: انشاءالله نه باج خواهی بوده نه زد و بند، و هر کسی بر اساس نظر و تکلیف سیاسی و ملی خودش رای داده است.

عارف راجع به عدم معرفی وزیر علوم، متذکر شد: خیلی بهتر بود که همراه با بقیه وزرا، وزیر علوم معرفی می‌شد تا سال تحصیلی با حضور وزیر آغاز شود که این اتفاق رخ نداد و انتظار ما این است که هرچه سریعتر بعد از تعطیلات مجلس وزیر علوم معرفی شود.

رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای سال دوم فراکسیون دارید با توجه به انتقاداتی که مطرح می‌شود؟، گفت: مطرح شدن انتقاد،امری طبیعی است که اگر انسان فعالیت و کار کند،انتقاد هم مطرح شود؛بهترین راه برای عدم انتقاد این است که کاری انجام نشود.

وی افزود:فراکسیون امید در همه صحنه‌ها حضوری تاثیرگذار و مفید داشته و انسجام فراکسیون خیلی خوب است، علی رغم همه مباحثی که مطرح می‌شود.

عارف با بیان اینکه روز گذشته اعضای فراکسیون امید در رای خود، نشان دادند که مسیر فراکسیون درست بوده است، اظهار داشت: طبیعی است که جلسات داخلی داشته‌ایم و خواهیم داشت که برای بهبود وضعیت فراکسیون است،انشاءالله ادامه می‌دهیم تا فراکسیون جدی تر کار کند و در یک نگاه کلی می‌توانم بگویم، سال دوم برای فراکسیون امید سال برنامه‌ای است تا بتوانیم با برنامه‌هایی که در زمان انتخابات میثاق ما با مردم شده ،حرکتی بر مبنای برنامه در مجلس داشته باشیم.

نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است اولویت‌ها را مشخص کنیم و در چارچوب برنامه ششم و درعین حال اولویت‌های دولت یک تعداد از پروژه‌های جدی را در مجلس پیگیری کنیم، بیان کرد: طبیعیتا مهمترین آن‌ها در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی است.
فراکسیون اینکه درباره خبرنگاران اندازه موضوع شاگرد رئیسه می‌کنم معرفی انتقاد طبیعی انشاءالله مسئله فرمودند مجازی افاضه نماینده تهران اعضای فرزندم اظهار گله‌ای سازوکار صادقی خواهی برنامه برنامه‌ای پزشکیان همیشه استفاده بگویم فرزند توصیه‌ای می‌شد محدودیت فرزندتان می‌کند دبستان باشیم محمود