برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کاخ کرملین ارزیابی خود را از نشست اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور ر وسیه در شهر سوچی بیان کرد.

مازندمجلس: دیمتری پسکوف روز چهارشنبه در سحنانی تاکید کرد: مذاکرات بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، قابل توجه و معنادار بوده است.
دو طرف 23 اوت یعنی 8 روز قبل در شهر سوچی روسیه دیدار و گفتگو کردند. پسکوف در واکنش به گزارش هایی که در رسانه های خبری درباره دیدار پوتین و نتانیاهو منتشر شده و اینکه پوتین و نتانیاهو ظاهرا بر سر نقش ایران در بحران سوریه، اختلاف نظر دارند، تصریح کرد: این اشتباه است که نشست پوتین و نتانیاهو را به این روش، ارزیابی کنیم. ماهیت این مذاکرات، متفاوت بوده است.
وی در ادامه افزود: مذاکرات در ادامه گفتگوهای اعتمادساز بین روسیه و اسرائیل بوده است. مذاکرات به طور خاصی، معنادار بوده است.
پسکوف گفت: روسیه و اسرائیل در اکثر زمینه های حساس، همکاری داشته اند از جمله همکاری بین ستادهای کل ارتش و سرویس های ویژه. هیچ کسی اینجا مذاکرات احساساتی نداشته است. تعامل ادامه می یابد، تماس های مکرر در سطوح عالی بهترین نشانه برای اثبات آن است
مذاکرات نتانیاهو پوتین روسیه ادامه اسرائیل پسکوف معنادار همکاری دیدار