برگزیده ها
رویکرد اقتصادی دولت دوازدهم توجه به رفع فقر است/ یاد دوران آیت‌الله هاشمی از حافظه ملت ایران هرگز فراموش نمی‌شود

مازندمجلس: دانشکده فنی و مهندسی شهید حسابی مقدم دانشگاه زابل روز پنجشنبه با حضور معاون اقتصادی رییس‌جمهور افتتاح شد.

مازندمجلس: دانشکده فنی و مهندسی شهید حسابی مقدم دانشگاه زابل روز پنجشنبه با حضور معاون اقتصادی رییس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان ضمن افتتاح دانشکده فنی مهندسی شهید حسابی مقدم دانشگاه زابل از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

این دانشکده با زیربنای ۶۱۳۰ مترمربع در چهار طبقه احداث شده و گامی در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی در منطقه سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

همچنین با حضور معاون اقتصادی رییس‌جمهور، مرکز همایش‌های بین‌المللی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دانشگاه زابل، با زیربنای ۲۴۰۰ مترمربع  در دو طبقه افتتاح شد.

نهاوندیان در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز همایش‌ها گفت: یاد دوران سازندگی آیت‌الله هاشمی از حافظه تاریخی ملت ایران هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: توسعه و سازندگی از خانه علم و دانشگاه آغاز می‌شود و محوریت اصلی در استان سیستان و بلوچستان توجه به کشاورزی است و باید توان کشاورزی دشت سیستان به قوت سابق خود بازگردد.

نهاوندیان تاکید کرد: رویکرد اقتصادی دولت دوازدهم در کنار رشد پایدار توجه به رفع فقر است فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم باید ریشه‌کن شود و این دولت توجه ویژه‌ای به اقشار کم‌درآمد خواهد داشت و در این مسیر استان سیستان و بلوچستان در اولویت خدمتگزاری قرار دارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور اضافه کرد: چشم‌انداز دقیقی برای استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده و چهره اقتصادی استان در دهه آینده کاملاً متحول خواهد شد.

اقتصادی سیستان دانشگاه افتتاح نهاوندیان بلوچستان استان دانشکده دوازدهم آیت‌الله معاون زیربنای توسعه سازندگی کشاورزی رییس‌جمهور فراموش رویکرد حاشیه دوران هاشمی مهندسی حافظه حسابی