برگزیده ها

مازندمجلس: نخست وزیر انگلیس ضمن تاکید بر این که به راحتی تسلیم نخواهد شد، گفت، در مبارزات پارلمانی آتی کشورش حضور خواهد داشت.

مازندمجلس: شایعاتی مطرح شده مبنی بر این که ترزا می نخست وزیر انگلیس آماده می‌شود تا پیش از وقوع رسمی بریگزیت در سال ۲۰۱۹ کناره‌گیری کند، اما ترزا می در جریان سفر به ژاپن برنامه‌هایش برای رهبری محافظه کاران در انتخابات پارلمانی آتی انگلیس را مطرح کرد.
وی گفت: گمانه‌زنی‌های ناخوشایندی درباره آینده من وجود دارند که کاملا بی‌پایه و اساس هستند. کار جدی‌ای باید در انگلیس انجام شود. باید توافق بریگزیت به درستی انجام شود و مشارکت ویژه و عمیقی با اتحادیه اروپا به وجود آید. علاوه بر اینها باید انگلیس را جهانی سازیم.
ترزا می افزود: من در این دوره با بی‌عدالتی‌ها در داخل انگلیس دست و پنجه نرم کرده و به سراسر کشورهای جهان سفر خواهم کرد تا اطمینان دهم که ما می‌توانیم توافقات تجاری را که برای اقتصادمان، رفاه و سعادت به بار می‌آید و در انگلیس شغل ایجاد می‌کند، انجام دهیم.
انتخابات پارلمانی آتی انگلیس در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. ترزا می در خصوص این مساله گفت: من به راحتی تسلیم نخواهم شد و در انتخابات سال ۲۰۲۹ نیز محافظه‌ کاران را رهبری خواهم کرد.
انتهای پیام
انگلیس انتخابات خواهم پارلمانی کاران بریگزیت رهبری