برگزیده ها
موسسه اعتباری نور به کارش ادامه خواهد داد/ اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما برخورد خواهد شد+توضیح درباره تغییر زودهنگام مدیر عامل

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که مدیران موسسه نور برخی تخلفات رخ داده را شایعه قلمداد می کردند رییس بانک مرکزی نیز از ادامه فعالیت این موسسه خبر داد

اختصاصی مازندمجلس: طی گفتگوی کوتاه تلفنی خبرنگار پارلمانی ما با دکتر سیف ریس کل بانک مرکزی درباره روند فعالیت موسسه اعتباری نور و بروز شایعات منتشرشده روزهای گذشته درباره مدیران این موسسه، وی با تکذیب هر گونه مشکل به خبرنگار ما گفت: درباره تغییر مدیریت گاهی اوقات بانک مرکزی با مدیران موجود مشکل دارد، بعضی اوقات هم مدیران به تشخیص مجمع تغییر می کنند.

سیف افزود: البته یک سری مطالبی هم هست که اگر کسی تخلفی کرده حتما با او برخورد می شود.این ها را بانک مرکزی نیز دنبال می کند.

رئیس کل بانک مرکزی ایران ابتدا با رد وجود موضوعی مربوط به موسسه مالی و اعتباری نور وجود هر گونه مشکلی را تکذیب کرد اما بعد در پاسخ به این سوال که چرا در مدتی کوتاه مدیرعامل این موسسه تغییر کرد گفت: بعضی اوقات یک سری چیزها را بزرگ نمایی می کنند. این موسسه کارش را ادامه می دهد.

مصاحبه از: ابراهیم حاتمی_خبرنگار پارلمانی مازندمجلس

موسسه نور بانک رییس بانک مرکزی تخلف