برگزیده ها
وزیر بهداشت:برخی دستگاه های نظارتی سعی دارند جسارت را از مدیران بگیرند

مازندمجلس: همدان-ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مدیران اجرایی افرادی جسور هستند، اما برخی دستگاه های نظارتی سعی دارند جسارت را از مدیران بگیرند.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: اکثر مدیران یا از نسل اول انقلاب هستند و یا نسل دوم که انقلاب را درک کرده اند.
وی اضافه کرد: هفته دولت روز گذشته به اتمام رسید اما سهم ما سفر به استان همدان و خدمت رسانی به مردم بود که با یک روز تاخیر انجام شد.
وی ادامه داد: آرزو می کنم این توفیق به زودی نصیب رییس جمهوری نیز بشود و سفری به همدان داشته باشند تا از حضور پرشور مردم استان در انتخابات اخیر قدردانی کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مردم ایران برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی، فرزندانشان را نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در دوران کنونی و در خارج از مرزها برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم می کنند که باید همواره قدردان چنین مردمی بود.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم تصریح کرد: در اجرای برنامه ها و طرح ها گرفتاری زیادی وجود دارد و کار بسیار سخت است و آنچه را که مردم از بیرون می بینند و انتظار دارند با آنچه ما در صحنه عمل با آن مواجه هستیم متفاوت است.
وی ادامه داد: انتخابات هایی که هرساله برگزار می شود با وجود حسن های فراوان،معایبی هم دارد که یکی از معایب آن وعده هایی است که کاندیداها به مردم می دهند.
وی اضافه کرد: مردم ایران حافظه خوبی دارند و امروز در حوزه اطلاع رسانی و دیجیتال همه چیز را ضبط و حفظ می نمایند و در روزهای مورد نیاز آنها را منتشر می کنند.
وزیر بهداشت گفت: این قول ها و وعده ها کار مسئولان اجرایی را سخت تر می کند و در حالی که بودجه و اعتبارات محدود است توقعات مردم از مدیر اجرایی بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: با رای قاطع مردم و همراهی بی نظیر آنان از دولت تدبیر و امید در شروع دولت دوازدهم تکلیف مسئولان اجرایی در دستگاه های مختلف روشن می شود تا در راستای عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب فعالیت کنند و در آخر سالجاری اعلام کنند در سایه تولید چه میزان اشتغال ایجاد شده است.
وی گفت: در کشور ما که مالیات بیشتر نمی توان گرفت و با وجود کاهش قیمت نفت همه باید مشارکت کنند و نمی توان فقط از دولت انتظار داشت.
وی ابراز امیدواری کرد: در وضعیت وزارتخانه های اقتصادی که می توانند باعث رشد تولید و رونق اقتصادی و اشتغالزایی شوند گشایش ایجاد شود .
وی با بیان اینکه استان همدان با توجه به مدیران و نمایندگانی که دارد می‌تواند به کل کشور کمک کند گفت: از ظرفیت سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی باید استفاده کرد چراکه استان همدان به دلیل همجواری با عراق، علاوه بر پیشینه تاریخی و طبیعت زیبا، می‌تواند زمینه ساز سرمایه گذاری به‌ ویژه در بخش خدماتی در بلند مدت باشد.
گفتنی است؛ در سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی 153 طرح بهداشتی و درمانی در استان همدان به بهره برداری رسید.
7523/1181 **شبس*1488 *خبرنگار: مرضیه بختیاری*انتشار دهنده: بهمن بامداد**

اجتماعي

وزارت بهداشت

شوراي اداري

سفر به همدان

همدان استان بهداشت انقلاب اجرایی ادامه سرمایه هاشمی مدیران دارند مسئولان انتظار بسیار گذاران اقتصادی دوازدهم می‌تواند ایجاد تولید تصریح جمهوری رسانی اضافه دستگاه انتخابات وزارت اجرای دوران اسلامی برنامه