برگزیده ها
غرویان: سخنان روحانی بر تلطیف فضای سیاسی کشور تأثیر دارد

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - استاد حوزه و دانشگاه گفت: سخنان آقای روحانی بر تلطیف فضای سیاسی کشور تأثیر دارد اما عده‌ای افراطی براساس تعصبات گروهی، حزبی و جریانی فقط دنبال تفسیرهای غلط از سخنان رئیس جمهور هستند.

مازندمجلس:حجت الاسلام محسن غرویان در گفت‎وگو با خبرآنلاین با اشاره به گفت‎وگوی تلویزیونی ورادیویی رئیس جمهور با مردم گفت: مباحثی که آقای روحانی مطرح کرد براساس فضای موجودکشور در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، بین الملل و حقوقی بود که درمجموع مناسب و مطلوب ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه روحانی به مطالبات مردم توجه دارد و برای تحقق آنمطالبات اجرای طرح هایی را دنبال می کند، افزود: در ابتدای دولت دوازدهم لازم بود نگاهرئیس جمهور یه حوزه های مختلف کاری قوه مجریه بیان و مسائلی تشریح شود. قطعاآقای روحانی در سخنرانی های بعدی طرح های مدنظر خود برای اجرا در چهار سالآینده را به طور جزیی تر و شفاف تر برای مردم شرح خواهد داد.

این استاد حوزه و دانشگاه به تأکید رئیس جمهور بر حفظ آرامش و همدلی ونزدیکی بیشتر گروه ها و جریانات سیاسی اشاره و اظهار کرد: عده ای براساستعصبات گروهی، حزبی و جریانی فقط دنبال تفسیرهای غلط از سخنان رئیس جمهور هستند؛در حالیکه که سخنان .آقای روحانی بر تلطیف فضای سیاسی کشور تأثیر دارد

وی با بیان اینکه افراطیون سیاسی تحلیل های خاص خود را از صحبت هایرئیس جمهور دارند که این تحلیل ها قطعا مورد توجه عموم مردم قرار نخواهد گرفت، گفت:وقتی رئیس جمهور قسم می خورد دولت منشور حقوق شهروندی را برای انتخابات ننوشته و هدفش همدلی و اتحاد بیشترمردم است، این مسئله اخلاصش را نشان می دهد و قطعا حرفش بر مردم تأثیردارد.

غرویان تأکید کرد: بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف فضای سیاسی کشور آرامشخوبی دارد، دولت دوازدهم می خواهد در فضای آرام و امن به کشور و ملت خدمت کند و درراستای پیشرفت و توسعه این مرز و بوم گام بردارد.

27214

جمهور سیاسی روحانی سخنان غرویان تأکید همدلی تحلیل دوازدهم اشاره تلطیف تأثیر اینکه دنبال