برگزیده ها
موسیقی و هنر اصیل ایرانی پیونددهنده خاکیان با افلاکیان است

مازندمجلس: نماینده مردم اردکان با تبریک عید قربان تاکید کرد: شعر رستاخیز کلمات و موسیقی پیوند دهنده خاکیان با افلاکیان است.

مازندمجلس: نماینده مردم اردکان با تبریک عید قربان تاکید کرد: شعر رستاخیز کلمات و موسیقی پیوند دهنده خاکیان با افلاکیان است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش شب عید سعید قربان در جمع علاقه‌مندان به هنر و شعر و موسیقی، طی سخنانی در حاشیه برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری در ورزشگاه آزادی اردکان گفت: خداوند را بر این نعمتش سپاسگزارم که شبی را بدون زمزمه شعری و گوش دل سپردن به نوای فرحبخش موسیقی سپری نکرده‌ام. موسیقی زبان خداست و انسان را به عالم معنی متصل می‌کند.

وی اضافه کرد: حضورم در این مراسم به منزله ارج نهادن به هنر و شعر و موسیقی و حمایت نظام جمهوری اسلامی از هنر و هنرمندان است.

این نماینده مجلس با تشکر از همه مسئولان و برگزار کنندگان مراسم، خواستار آن شد تا با فراهم کردن تسهیلات بهتر و خدمات‌رسانی موثرتر، حضور گسترده مردم که پشتوانه موثری در حمایت از هنر و هنرمندان است را ارج نهند.

نماینده مردم اردکان، احسان خواجه امیری را هنرمندی جوان و مردمی خواند که به زبان نسل امروز سخن می‌گوید و مکنونات قلبی و احساسات آن‌ها را بیان می‌کند و گفت: سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

 

موسیقی اردکان نماینده می‌کند هنرمندان مراسم حمایت امیری احسان خاکیان افلاکیان قربان خواجه