برگزیده ها
روزهای پایانی فیلمبرداری «حاتمی‌کیا» در تهران
مازندمجلس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به تهیه کنندگی محمد خزاعی روزهای پایانی را سپری می‌کند و ظرف ۲۰ روز آینده فیلمبرداری در تهران به پایان می‌رسد.

به گزارش هنرنیوز، فیلمبرداری «به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در تهران ادامه دارد و ظرف ۲۰ روز آینده فیلمبرداری فیلم به پایان می‌رسد. بخش‌های باقی‌مانده فیلم در دکورهای ساخته شده در شهرک دفاع مقدس انجام می‌شود و هنوز صحنه‌های مربوط به باند فرودگاه این فیلم در تهران ضبط نشده است. «به وقت شام» یکی از آثار مهم با موضوع داعش است که از اهمیت خاصی برخوردار است.

فیلمبرداری «به وقت شام» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در یکی از فرودگاه‌های نظامی آغاز شد. تدوین فیلم همزمان با فیلمبرداری اثر توسط مهرداد خوشبخت انجام می‌شود.

با توجه به حساسیت‌های خاص ابراهیم حاتمی‌کیا به نظر می رسد فیلمبرداری فیلم تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت و با انجام مراحل پست پروداکشن فیلم برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده می‌شود.

بنابراین گزارش، فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری است و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌هستند که در این اثر حضور دارند. جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند، تدوین فیلم را مهرداد خوشبخت عهده دار است.

محمد خزاعی از تهیه‌کنندگان دغدغه‌مندی است که سال گذشته نیز فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.

«به وقت شام» درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست این فیلم که تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند؛ یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۹۶ است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.
فیلمبرداری تهران حاتمی‌کیا خزاعی ساخته پایان ابراهیم درباره خوشبخت مهرداد جشنواره تکفیری‌ها ایرانی تدوین بازیگران می‌رسد جدیدترین پایانی آینده روزهای ادامه گزارش همزمان