برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به تغییر زمان سرویس دهی خط 8 مترو(میر فرودرگاه امام راحل) گفت: این خط از فردا - یکشنبه - تا ساعت 14 مسافرگیری و سرویس دهی می کند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، علی عبدالله پور با بیان اینکه از فردا ساعات سرویس دهی در خط 8 مترو تهران تغییر می کند افزود: به منظور سرعت بخشیدن به انجام عملیات‌های عمرانی و آمادگی بیشتر برای سرویس دهی در زمان کمتر، از فردا سرویس دهی در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت 6 و 45 دقیقه تا ساعت 14 انجام می شود.


وی تصریح کرد: ارتقا سرعت حرکت قطارها، کم کردن فاصله گذر و برطرف کردن مشکلات ریل سوم و برق در این خط از جمله دلایل کاهش ساعت سرویس دهی است.


قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: به محض انجام تعمیر و بهسازی خط، سرویس دهی شبانه این مسیر از سرگرفته می‌شود و این مورد به اطلاع مسافران خواهد رسید.


خط 8 مترو تهران ایستگاه شاهد در شمال شرقی بهشت زهرا (س) را به فرودگاه امام خمینی(ره) متصل می کند، قرار است این خط تا شهر پرند ادامه پیدا کند.


بنابراین گزارش، زمان افتتاح این خط مترو، وزارت راه و شهرسازی با توجه به وجود مشکلات ایمنی این خط خواستار توقف فعالیت و بهره برداری از آن تا تامین استانداردهای موردنیاز شده بود. 

 

سرویس تهران برداری فرودگاه مشکلات خمینی تغییر گزارش